minder stallen in de boerenrad

Discussie in 'Overig archief' gestart door minze64, 16 Mei 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minze64

    minze64 Forumleerling

    jeetje wat moet je met al die stallen krijg elke dag een paar erbij
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  2. Catje78

    Catje78 Forum-ambassadeur

    Ik weet niet zeker of dit nou feedback is, of dat je een vraag hebt aan je medespelers hierover?
     
  3. Roos

    Roos Forum-hertog

    Je kan de stallen, niet allemaal tegelijk neerzetten, maar je hebt een grote schuur, waar je ze in kan bewaren tot je ze nodig hebt. Soms wil je voor een event een heel stel konijnenstallen neerzetten bijvoorbeeld. Dan is het handig als je die hebt. De ene keer wil je misschien wel twintig konijnenhokken neerzetten, de andere keer wil je alle stallen in de schuur, omdat er een event aankomt waar je graag aan mee wil doen. Gelukkig is je schuur heel groot.
     
  4. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Ik heb 1066 oranje ezel stallen, zoveel ruimte hebben we niet op de farm om die allemaal neer te kunnen zetten. Enigste wat je kan doen is ze verkopen aan BP of weggeven aan iemand tijdens het ruilevent of ze in de trein gooien als die er weer eens een keer is voor stallen.
     
    Gert-Jannetje en Sintra98 vinden dit leuk.
  5. Gert-Jannetje

    Gert-Jannetje Forum-analist

    Van mij mag de zaaiknecht wel uit het rad/kisten, omruilen voor oogstknecht. Ik heb 5225,30 uur zaaiknecht tegenover 0 uur andere knechten.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.