Milkshakekoe

Discussie in 'Help archief' gestart door GummetjeNL, 5 Januari 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GummetjeNL

GummetjeNL Forumleerling

Geen idee waar ik dit vragen mag,
    Ik wacht al ruim 5 bijna 6 dagen tot er eindelijk eens een milkshakekoe te koop staat op de markt,maar het komt er maar niet van.
    Zijn er mensen die deze koeien kunnen maken of iemand wie er nog wat heb,wie ze te koop wil zetten aub.

2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Je kan het beste de markt in de gaten blijven houden. Vooral rond een breedingevent worden ze wel eens te koop aangeboden. Er zijn heel veel verschillende markten dus vragen of iemand er 1 te koop zet heeft niet heel veel zin. En anders geduld hebben of zelf proberen er een te fokken. Veel succes.:)
    https://board-nl.farmerama.com/index.php?threads/f-a-q-gekleurde-dieren-hoe-maak-ik-ze.8384/

3. theav71

theav71 Levende forumlegende

Als dit soort hoge koeien te koop worden aangeboden zijn ze ook heel snel verkocht, je hebt deze nodig voor de soep en vrienden quest. Hoop voor je dat we met het aankomende neonstallen event met de koe moeten fokken, dan heb je kans dat hij bij spelers overslaat en dat ze te koop komen. Word dus goed de markt in de gaten blijven houden.

4. GummetjeNL

GummetjeNL Forumleerling

oke vriendelijk bedankt voor jullie reacties

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.