mijn zoon

Discussie in 'Help archief' gestart door carinakiki, 9 Januari 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carinakiki

carinakiki Forum-commissaris

Hallo, mijn zoon zou ook graag via mijn e-mail adres een boerderij beginnen . Maar dat lukt niet hoe komt dat ? Grtjes carinakiki

2. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Je zoon is nog laat op (ik ook hoor, dat mag gewoon).
    Waarom zou je zoon een account starten via jouw e-mailadres? Voor de veiligheid en met name voor het eigenaarschap is het beter als hij een account start op zijn eigen e-mailadres.

Maar hij mag dat rustig ook doen op jouw e-mailadres. En dat kan gewoon, er is geen enkele voorziening die dat verhindert.
    Gewoon in het beginscherm niet bovenaan inloggen met spelnaam en wachtwoord, maar in het midden een spelnaam, een nieuw wachtwoord, en een e-mailadres opgeven.
    Een vinkje zetten voor het veld dat je de algemene voorwaarden (AV) hebt gelezen en accepteert (verplicht).
    En eventueel (niet verplicht) een vinkje zetten dat je berichten van het spel in je e-mail wilt ontvangen.
    Klik nu op de knop "Doe hier gratis mee" en het account wordt aangemaakt.
    Soms, als op een ip-adres al meerdere accounts werden gemaakt kort voordat je hier op klikt, moet je een Captcha invullen. Dat is een bewijs dat je geen robot bent maar een echt mens.

Na het aanmaken van het account kun je (jouw zoon in dit geval) direct spelen. Je krijgt nog wel een mail om je e-mailadres voor dit account te bevestigen, doe dat ook want dan krijg je nog een leuke beloning in het account.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.