mijn tropisch eilanden en kuikenschool werken niet

Discussie in 'Help archief' gestart door net_ehm_anders, 6 Juli 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. net_ehm_anders

net_ehm_anders Forumbeginner

hallo
    mijn tropisch eiland werkt niet ondanks dat hij vrij gespeeld in de boom
    en mijn kuiken school heeft nooit gewerkt.

en hoe kan ik mijn spelers naam aanpassen?

-doppie- en dutchboy vinden dit leuk.
  2. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Wat bedoel je met "mijn tropisch eiland werkt niet"?
    Kun je er niet komen, of kun je geen akkers, bomen. stallen plaatsen?
    Als dat eerder wel kon kun je eens schoonmaak houden op je pc/laptop.
    Eerst de gewone cache, zie mijn handtekening voor een link met meer toelichting, daarna de flashcache leegmaken (via andere link in mijn handtekening).
    Als dat allemaal niet werkt dan kun je een ticket naar support sturen dan kan men daar voor je verder kijken.

Voor de kuikenschool kan ik je zeggen dat er al heel lang geen nieuwe mentoren worden aangesteld omdat de feature niet goed werkt. Dus het klopt wel dat je daar geen bericht van krijgt.

Het wijzigen van je spelnaam is niet mogelijk.

Dit is pas je derde post op het forum dus je weet nog niet goed hoe een en ander werkt.
    Dat iemand je bericht leuk vind zegt niet altijd iets over de inhoud van de post.
    Sommige spelers delen de "leuk"s uit aan iedere post die ze lezen, anderen beperken zicht tot vriendjes.
    Er op reageren heeft dus weinig nut.

Als je langer op het forum rondliep zou je ook weten dat het niet toegestaan is om te dubbelposten, en daar verstaan wij onder dat je in een draadje een nieuwe post maakt als de laatste post die er wel staat van jezelf is.
    In dat geval kun je via de link 'Bewerk' in je eigen post tekst toevoegen aan je laatste post.

(Ik heb het deze keer laten staan voor de duidelijkheid).

Via de faq-index kun je de forum-faq en de faq-etiquette makkelijk vinden.
    Handig om eens door te lezen als je vaker op het forum komt.

dutchboy vindt dit leuk.
  3. net_ehm_anders

net_ehm_anders Forumbeginner

dank je wel voor de uitleg, sorry voor de dubbelposten
    het heeft jammer genoeg niet gewerkt de slotjes staan er nog steeds ondanks het wel jaren terug al vrij gespeeld te hebben maar dit nu gemeld bij de support.
    ik hoop dat dit wel mag je beantwoorden

dutchboy vindt dit leuk.
  4. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Dat mag, en nu ik je niet geliked heb, maar geciteerd, mag je ook reageren.
    Als je jaren geleden Bahamarama hebt vrijgespeeld en de afgelopen 2 jaar niet op het spel bent geweest, heb je op Bahamarama heel veel veranderingen gemist. Als je op de boot geklikt hebt, zou je links boven op het eiland moeten kunnen komen. Het andere eiland is schateiland en moet je eerst vrijspelen.

Laatste bewerkt: 7 Juli 2015
    dutchboy, -doppie- en snietje1 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.