mijn gewassen blijven stil staan

Discussie in 'Help archief' gestart door nicolle73, 8 Februari 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nicolle73

nicolle73 Levende forumlegende

mijn gewassen groeien niet maar de tijd loopt wel af. dus dan is de sla klaar maar staat de beginfase nog op het land. ook als ik van veld verwissel en terug ga naar de hoofdakker blijft dat. is ook alleen op de hoofdakker. hebben meer mensen er last van?

2. annigjen

annigjen Keizer van het forum

HIer ook zo. Na f5 gaat het weer even goed. Maar dit speelt ook al langer

3. jenny260860

jenny260860 Forumleerling

Dat is al een paar maanden zo ik moet eerst van veld naar veld dan is het weer goed

4. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Dit lijkt mij typisch een situatie waarbij de flashplayer te weinig ruimte heeft om alle taken uit te voeren.
    De flashplayer zal zelf van alle taken die moeten gebeuren steeds minder belangrijke uitschakelen of een lagere prioriteit geven. Zo zit de player in elkaar.

Kijk bijvoorbeeld op je siertuin naar sieritems, sommige komen vaker in actie als andere en als de tuin vol staat met dezelfde items dan gaan ze niet allemaal tegelijk.
    Dat regelt de flashplayer en niet Farmerama.

Wat bij jullie aan de hand lijkt is dat de flashplayer te weinig cache heeft om de noodzakelijke taken te bewaren en uit te voeren.
    Dat kan komen omdat sinds pakweg einde afgelopen zomer door beveiligingsproblemen de flashplayer werd gewijzigd en BP genoodzaakt werd de flash-cookie uit te schakelen.

Wat je kunt proberen is om zelf de flashcache voor het spel te vergroten.
    Dat moet je dan wel elke keer nadat je deze hebt geleegd en het spel opnieuw gestart opnieuw doen.
    (De gewijzigde instelling geldt alleen voor de geselecteerde website, dus niet voor alle video's, spelletjes of andere websites die de flashplayer gebruiken).

Ga naar http://www.macromedia.com/support/documentation/nl/flashplayer/help/settings_manager07.html

Klik daar op de website farmerama (1)

Bij (2) zie je de huidige instelling voor de flashache.
    Verplaats de schuif helemaal naar rechts, op onbeperkt.

Misschien dat dit je probleem oplost.

5. nicolle73

nicolle73 Levende forumlegende

dank je ron
    ik ga het eens doen

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.