Mijn farm loopt iedere keer vast

Discussie in 'Help archief' gestart door hulst, 12 December 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hulst

hulst Levende forumlegende

Goedemorgen,

Kan iemand mij vertellen waarom mijn farm iedere keer vastloopt. Ik schoon alles iedere dag maar het helpt niets. Volgens mij weten moet alles up to date zijn dus daar zou het ook niet aan moeten kunnen liggen eigenlijk maar waar ik alles kan vinden om dat te bekijken zou ik ook niet weten.

Ik heb al aan verschillende gevraagd of ze er ook last van hebben maar nee.
    Als ik van het ene naar het andere veld wil dan loopt het vast dan moet ik weer vernieuwen en kan ik weer verder. Het gebeurd steeds vaker dus vandaar dat ik het fijn zou vinden als iemand me kon helpen:oops:

Hartelijk bedankt alvast!

Gr hulst ID: 11280383

Ps ik heb windows 8 en ik speel via chroom

Laatste bewerkt: 12 December 2014
  2. Toontje2

Toontje2 Forum freak

Heb je buiten je normale webbrowser cookies en cache ook je Flash cache geleegd, zie link macromedia in mijn handtekening.

3. -edwin30-

-edwin30- Commandant van het forum

als ik via chroom speel loopt hij bij mij ook vast nu speel ik met een andere browser heb ik er geen last meer van.

4. Leo.netten

Leo.netten Teller

Ik speel ook met chrome en heb nergens last van

5. hulst

Sorry voor de late reactie:oops: Ja dat doe ik dan ook maar ik moet zeggen vandaag gaat het eigenlijk redelijk goed. Ik moet het denk ik gewoon standaard iedere dag opschonen.

6. Toontje2

Toontje2 Forum freak

En in chrome even controleren of je de juiste flashplayer actief hebt (de pepperflash dient in principe uit te staan)

7. hulst

Waar kan ik dat vinden toontje?

8. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

9. hulst

Adobe Flash Player - Versie: 15.0.0.239
    Shockwave Flash 15.0 r0
    Naam:Shockwave Flash
    Beschrijving:Shockwave Flash 15.0 r0
    Versie:15.0.0.239
    Volgens mij heb ik maar 1 flash player aan staan maar er staat wel pepperfash bij moet ik hem dan uitschakelen of niet?

Als ik hem uitschakel kan ik niet meer op de farm dus niet uitschakelen denk ik dan.

Kan het zijn dat ik toch een verouderde versie heb?

Laatste bewerkt: 12 December 2014
  10. Toontje2

Toontje2 Forum freak

Als ik naar chrome://plugins/ ga in mijn chrome browser zie ik navolgende staan ScreenHunter_473 Dec. 12 21.55.jpg

Als ik pepperflash (de bovenste NIET uitschakel heb ik ook weergave problemen. Indien ik hem WEL uitschakel loopt alles vlekkeloos.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt. Als je maar 1 flash hebt staan, moet deze idd ingeschakeld zijn.

11. hulst

Bedankt Toontje!
    Ik heb dus inderdaad maar 1 flash player ik had hem uitgeschakeld maar kon niet meer op de farm toen maar weer snel ingeschakeld ;)
    En ik heb dus alleen die pepperflash.

Ik schoon nu gewoon iedere dag en kijk hoe het dan gaat. Eerder had ik ook nooit problemen we zien wel hoe het verder loopt.

Bedankt voor jullie hulp!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.