Mijn boot is mijn kasteel - bonenlijn

Discussie in 'Help archief' gestart door .Kiko17., 9 Februari 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. .Kiko17.

.Kiko17. Doorzetter

• dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik 'bewerk' als je iets toe wilt voegen
    De bonenlijn is verdwenen?!

Met heel veel moeite heb ik deze boot kunnen ruilen en bonenlijn kunnen activeren. Vanavond zag ik op de markt nog een boot en heb een 'reddende kikker' ervoor gegeven. In de hoop nu deze extra boot voor een hoger item door te ruilen.

Als ik de boot wil aanbieden heb ik opeens 2 boten in mijn inventaris en is de bonenlijn verdwenen. Ik heb de bonenlijn 3 keer helemaal nagelopen, de bonenlijn waarbij je een visjeskist kreeg is weg!

Ben ik nou serieus die bonenlijn kwijt en koste dit me nog een reddende kikker ook? Of zie ik iets over het hoofd hier?

Zijn er meer spelers bij wie de bonenlijn is verdwenen? Kan iemand dit nakijken of hier meer duidelijkheid over geven?

Laatst bewerkt door moderator: 9 Februari 2018
  2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Als je een wolkenrij gehaald hebt verdwijnt hij niet zomaar. Als hij niet compleet is kan je hem terugvinden bij de incomplete rijen. Dat is die boven het vraagteken of bij de categorie waar hij thuishoort . In dit geval bij de itembonus,

3. .Kiko17.

.Kiko17. Doorzetter

Daar staat hij niet tussen en heb ook opeens die boot in mijn inventaris. De bonenlijn gisteren geactiveerd, ik kan hem zelf niet eens verwijderen ivm met de looptijd. Hij is echt weg :(

4. enk52

Als je wil dat er iemand naar kijkt kan je het beste een ticket naar support sturen. Vanaf het forum kan dat niet.

.Kiko17. vindt dit leuk.
  5. theav71

theav71 Levende forumlegende

Ik hoorde van 2 andere spelers dat bij hun de wolkenrij oost west thhuis best weg was.

6. .Kiko17.

.Kiko17. Doorzetter

Dit screenshot stuurde ik gisteren naar een vriendin om te laten zien welk item ik zoek, ik heb gisteren die boot ook gevonden en de lijn geactiveerd.

Vandaag is de lijn verdwenen en staat het item weer in mijn inventaris.

Ik vergis me niet, ik kreeg een kistje vol vis en daar zat 1 gewone vis in. Ik heb zeker weten de lijn geactiveerd.

7. enk52

Daarom kan je het beste een ticket naar support sturen. Daar kunnen ze je verder helpen

8. .Kiko17.

.Kiko17. Doorzetter

Bedankt voor jullie reacties, omdat Thea aangeeft dat er meer mensen met dit probleem zijn wacht ik het even af. Als de lijn niet vanzelf terug komt en hier geen duidelijkheid over komt, dan stuur ik later deze week een ticket.

Ergens maak ik me nu wel zorgen om andere lijnen, ik heb geen idee hoeveel ik er heb of had en misschien ben ik er wel meer kwijt. Deze viel toevallig op omdat ik opeens die boot in mijn inventaris zag staan.

9. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Vanmiddag had ik nog negentien wolkenrijen, en nu ineens nog maar achttien. Nader onderzoek heeft me geleerd dat het inderdaad de o_Ost West rij is die ik mis. Niet dat dat erg is want hij was toch grijs, maar toch.

10. -Dobbertje-

-Dobbertje- Forummeester

dacht ook dat ze weg waren, maar zodra je de wolkenrij gehaald hebt, zakt ie naar onderen, kijk even lager, daar vond ik ze terug

11. theav71

theav71 Levende forumlegende

op het Duits forum staat dat er een script heeft gedraaid om 2 wolkenrijen te verwijderen bij spelers die deze niet hadden gehaald.

12. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Bij navraag blijkt inderdaad dat het tean van de oosterburen al enige maanden telkenmale heeft gevraagd deze wolkenrijen weg te halen bij spelers die hem in de betreffende events niet hebben gehaald.
    Natuurlijk hoort een speler die deze rijen niet heeft gewonnen bij het event ze niet te hebben, maar het is ook niet correct ze na zoveel tijd zonder enige mededeling te verwijderen.

Wanneer je als speler benadeeld bent door het verwijderen van een van deze twee rijen (of beide) omdat je er items voor hebt gekocht of geruilld dan raad ik je aan een ticket naar support te sturen. Zet daar wel alles in wat van belang is liefst met datums of een benadering van wanneer wat.
    Per geval zal support kijken wat er gedaan kan worden om recht te doen aan de situatie. En bedenk dat support ook niet alles kan, er moet voor iedere actie verantwoording worden afgelegd dus lever alle relevante informatie aan.

13. .Kiko17.

.Kiko17. Doorzetter

Bedankt voor het navragen Ron! Het is jammer van de items en de licenties die het me hebben gekost, maar ik begrijp nu hoe het zit. Ik ben inderdaad 2 of 3 jaar geleden gestopt en onlangs weer begonnen met spelen. Er stonden meerdere bonenlijnen in het grijs en of ik deze wel of niet zelf heb gehaald kan ik me niet herinneren.

Maar goed, mijn achterstand op de tegenwoordige farm is zo enorm groot, daar valt toch niet meer tegen op te spelen. Die ene reddende kikker gaat mij in dit geval echt niet redden. Het had leuk geweest als ik gemiste bonenlijnen alsnog bij elkaar had kunnen spelen via de ruildagen, maar dat blijkt dus een illusie. Daar kan support helaas niks aan veranderen, wel bedankt voor je uitleg!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.