mier

Discussie in 'Help archief' gestart door johan9620, 15 Januari 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. johan9620

johan9620 Forumleerling

Hoe bekomt men een mier?

Alvast bedankt voor de info.

Johan9620

2. Jannies

Jannies Forumleerling

Mysteriestal "Tartan" en "Kalmtekluwen" geven kans op een mierenhoop (stal die mier geeft), je kan mysteriestallen soms winnen bij events of voor 15Tg kopen. En je moet dus wat geluk hebben dat er een mierenhoop uit komt.
    In de FAQ van de stallenbouwer (onder spel FAQ's) kan je zien op welke stallen en upgrades de verschillende mysterie stallen kans geven.

En in het seizoen dat morgen start kan je een mierenstal krijgen (rij/level 39).
    Of tijdens een ruilevent, maar ik ben niet zeker of de mier al te ruilen is.

3. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Bij het laatste ruilevent was de mier te ruilen, maar men vroeg er heel veel voor. Roze werkstallen en zo, of meerdere Howies.

4. jadiejadie

jadiejadie Gelegenheidsauteur

Volgens mij is de beloning uit het gletsjerseizoen je beste kans (gegarandeerd een mierenstal:D). Ik heb een héél aantal mysteriestal "Tartan" gehad maar helaas, zat er geen mier bij.

5. deerman54

deerman54 Forum freak

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.