middernachteik

Discussie in 'Update- en ideeënpool' gestart door Bert48, 31 Oktober 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bert48

    Bert48 Forumbeginner

    een heleboel spellers zitten om deze boom verlegen, misschien een idee om deze eens in de molen te doen aangezien deze erg moeilijk te verkrijgen is, met het ruilevent is dit ook erg lastig.
     
  2. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Of weer eens als prijs uitloven bij een VM-event, en dan wel de basisboom en niet een XL-versie waar je toch niks aan hebt zonder basisboom. Aldoor maar verwijzen naar het ruilevent is leuk, maar als er niet meer middernachteiken in het spel komen houdt dat ook een keer op. Ik doe de mijne tenminste echt niet weg hoor, nog voor geen tien Howies.
     
  3. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    zou echt nog eens in een event moeten komen. als ik dat zo lees, zijn heel wat spelers die deze boom nog niet hebben.
    laat de beginnende spelers ook eens zo'n boom behalen. dan kunnen die ook verder met de opdrachten.
     
    Dorette58 en Wulkje12! vinden dit leuk.
  4. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Ze hadden hem ook in de halloweenkalender kunnen stoppen net als de stallen.
     
    Eefke!, Vitani94, Dorette58 en 4 anderen vinden dit leuk.
  5. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Er zijn wel meer middernachtseiken in het spel gekomen want hij is in de bomenhandel te winnen geweest dacht in augustus. Bp heeft dus wel een optie gegeven om er aan te komen. Je moet alleen wel iets er voor terug bieden wat een ander ook graag wil hebben in het ruilscherm.
     
    Dorette58 vindt dit leuk.
  6. bommelbij

    bommelbij Regelmatige auteur

    Ben ik blij dat ik er twee heb. Echter wens ik een middernachteik niet te ruilen tegen "een appelboom"of "een kippenhok". Zomaar een opmerking.
     
    boogschuttert48, hendrika73 en Butsmuts vinden dit leuk.
  7. Danjal77

    Danjal77 Forumleerling

    jolanda13, hendrika73, kakelot69 en 2 anderen vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.