Middernachteik?

Discussie in 'Help archief' gestart door Roadrunner14, 24 December 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roadrunner14

Roadrunner14 Forum-expert

Hallo, Ik wil in Jack`s shop een trollophant bouwen. Nu las ik dat je middernachtfruit van de middernachteik nodig hebt, en ik heb gelezen dat dat die niet meer verkrijgbaar is en alleen met quest de upgrades kan winnen, maar daar heb je niks aan als je de basisboom niet hebt. Dus ik loop op bepaalde questen dus vast. De vraag is komt er nog weer een quest waar je de boom kan winnen of komt hij binnenkort in jack`s shop.
    Groetjes en fijne feestdagen gewenst

Roadrunner14

2. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Ik denk niet dat iemand je dat kan vertellen. Wat ik je wel kan vertellen is dat ik er twee heb en met één zo'n boom red ik me ook wel, dus zodra het cadeau-event begint (28 december) stuur ik je een middernachteik. Moet je me wel even een duifje doen dat ik het niet vergeet.

3. Catje78

Catje78 Forum-ambassadeur

Helaas kunnen wij ook niet in de toekomst kijken of er een quest komt en zo ja wanneer waar je deze boom kunt winnen.
    Wel weten we al dat er volgende week een ruilevent is waar je medespelers kunt vragen of ze er eentje voor je hebben of kunt ruilen in het event zelf :)

4. Roadrunner14

Roadrunner14 Forum-expert

Dankje, heel fijn ik stuur je dan een duifje, misschien heb je ook wat nodig wat ik misschien nog heb. Ik hoor het wel. Eerst fijne feestdagen gewenst.

kakelot69 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.