met knechten bomen verwijderen

Discussie in 'Help archief' gestart door margriet68, 11 Maart 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. margriet68

margriet68 Gelegenheidsauteur

heb vandaag de knechten uit het event geactiveerd... en wil mijn velden weer ombouwen... normaal kun je dat met de bouwknecht gewoon doen... eerst komt de vraag wil de ze echt verwijderen, kun je ja klikken, vervolgens komt de vraag of je de bomen/stallen/velden die nog niet klaar zijn, ook weg wilt halen.... dan moet je op het kruisje klikken...
    dus ik bezig..... komt de 2de vraag niet en ben ik al mijn (in dit geval) nog niet klare bomen ook kwijt>:( en is mijn veld leeg:mad: baal, baal.

2. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Bij bomen komt alleen die vraag als je er mest op hebt gegooid. Een boom is namelijk altijd in productie, tenzij deze nog net geoogst moet worden. Het systeem maakt geen onderscheid of er nog 19:59 moet of 0:01

3. vinc05

vinc05 Forum freak

Dat heb ik ook al eens aangegeven. Schijnt zo te horen.

4. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Daarom gooi ik altijd wat mest op mijn mammoetbomen, voordat ik de andere bomen ga verwijderen...
    Dit is mij namelijk ook al eens overkomen. Is vervelend bij de gewone bomen, maar helemaal als het om je mammoetbomen gaat... :wuerg:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.