Mestvoorraad

Discussie in 'Help archief' gestart door ine1960, 11 Mei 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ine1960

ine1960 Actieve auteur

Klopt het dat je nu nog maar maximaal 300 mest in voorraad kan hebben. o_Ok als je die op de markt koopt.
    Ik was namelijk wat mest aan het kopen en kreeg toen in het Engels een melding dat ik geen mest meer kon kopen, omdat ik anders over de maximale voorraad heen ging.

2. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Ja, dat klopt. Daar is een OA van geweest. En die melding is maar tijdelijk.

3. boermars

boermars Forum-hertog

Nou ik heb net een melding ontvangen dat 450 mest teruggeboekt zou worden, er staan er toch echt maar 100 in de mestvaalt......??????ook na F5 of refresh. Kijk ik verwacht dat het dan 300 zou zijn, wat ik ook niet helemaal eerlijk vindt, maar alla ik wilde perse het hoogste bedrag vangen, wat niet lukte, helaas. Dus er is iets mis met terugplaatsen lijkt mij. Het zou tot 14 mei volledig teruggeplaatst worden, las ik, daarna houdt het op en krijg je het maximale.

4. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Er staat dat geannuleerde tot de 14e volledig teruggeboekt worden, ondanks een melding van iets anders. Terugboekingen na 7 dagen gaan tot het maximum. Als je mestvaalt 300 is, en je niet net een veld hebt gemest, dan zou je dus 300 moeten hebben. De melding wil namelijk wel eens iets langer op zich laten wachten.
    Je kunt support vragen om een timelog.

5. boermars

boermars Forum-hertog

Bedankt coco1968, ga ik even achteraan morgen, thanks. Ik houdt je op de hoogte.

6. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

en? wat was het antwoord?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.