mest

Discussie in 'Help archief' gestart door Marita2709, 28 Mei 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marita2709

Marita2709 Gelegenheidsauteur

Hallo, Ik had mijn mest verkocht en had daar een bepaald bedrag voor gekregen. dit was bijgeschreven bij mijn tulpenguldens. daarvan heb ik een apenverblijf van gekocht en 2 dadelbomen. maar nu is er plotseling ongeveer 13.000 tulpenguldens verdwenen hoe kan dat? groetjes marita2709

2. vanDijk1970

vanDijk1970 Levende forumlegende

Ik denk dat je even een support naar BP moet sturen, want een apenverblijf en 2 Dadelbomen kosten bij elkaar 8000 boerenduiten en sowieso niet 13.000 tulpenguldens die jij noemt. Bij BP kunnen ze dat precies na kijken voor je wat hier is mis gegaan.

De link naar het support vind je onderaan (klein speelscherm) het speelveld naast de link naar het forum.

Even ter aanvulling hierop; Vergeet je Usernaam (marita2709 in jouw geval) en IDnummer erbij te vermelden. Deze vind je net zoals de andere links onderaan het speelveld.

Succes in ieder geval.

Laatste bewerkt: 28 Mei 2018
  3. Marita2709

Marita2709 Gelegenheidsauteur

probleem opgelost groetjes marita2709

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.