mest

Discussie in 'Help archief' gestart door sanne1000, 24 Augustus 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sanne1000

sanne1000 Forum-baron

goedemorgen ik zou mijn mest verkopen maar 10 stuks gaat niet zoals het aangegeven word gaat ook niet. vraagje wat is er verandert?

dutchboy vindt dit leuk.
  2. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

hallo, heb je als eens gekeken hoeveel keer je reeds mest in de aanbieding hebt?

dutchboy vindt dit leuk.
  3. sanne1000

sanne1000 Forum-baron

hoezo wat bedoel je? dat ik veel mest op de markt zet?

dutchboy vindt dit leuk.
  4. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Je kunt maar 10 aanbiedingen op de markt zetten. Dus als je 10x10 mest op de markt zet, kun je de rest op de grote hoop laten zitten.
    Je kunt ook 10x 100 op de markt te zetten. En dat marktgeld vermoedelijk weggooien. Ik stel de prijs niet verder naar beneden bij. Verkoop wel weer met een zaaievent.

dutchboy vindt dit leuk.
  5. sanne1000

sanne1000 Forum-baron

dank je wel coco maar ik heb dieren op mijn veld en ja mag toch maar tot 300 mest hebben? de rest is dan weg toch?

ymked55 en dutchboy vinden dit leuk.
  6. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Klopt. En je kunt maximaal 1000 mest op de markt zetten. Dat moet dus zo goedkoop dat je net zo snel verkoopt als produceert.
    De mest is bij mij op de markt 50 cent. Met 200 mest per dag kun je dus 100 BD verdienen. Daarvoor ga ik niet opletten wanneer ik op 300 zit.

ymked55 en dutchboy vinden dit leuk.
  7. sanne1000

sanne1000 Forum-baron

ok ik heb het overtollige maar op de akkers gedumt ben ik het kwijt

8. AN_dv3

AN_dv3 Forumleerling

je kan het ook bij de bloemist gebruiken

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.