mest prijzen op de markt

Discussie in 'Help archief' gestart door hulst, 5 Juni 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hulst

hulst Levende forumlegende

Ik koop mest op de markt zeg maar voor 51 bd. Ik wil het weer verkopen en kan het voor max. 52 bd verkopen dat klopt toch niet of reken ik zo verkeerd op dit vroege uur ;)

2. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

heb je vooraf gekeken voor hoeveel je mest kan aanbieden? het lijkt me handig dat eerst te doen. premium spelers kunnen het hoogst aanbieden.

3. hulst

hulst Levende forumlegende

Ik ben premium en heb de rune vrij in de boom dus ik kan echt een max prijs krijgen als het goed is maar dan zit er meer verschil in al ongeveer 1 bd.

Edit: de prijzen zijn nu hier rond de 69 bd en ik kan ze maar voor 54 bd aanbieden.

Edit 2 : Het wordt steeds erger mest nu al rond de 110 bd en ik kan ze aan bieden voor rond de 58 bd.

Ik baal ik kan straks geen mest meer kopen als ik van me werk kom.
    Maar er zal wel aan gewerkt worden ;)
    (de pc is schoon)

Laatste bewerkt: 5 Juni 2015
  4. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Eind deze week, toen de prijzen begonnen te zakken aan het eind van het vorige event, was ik er van overtuigd dat de mest deze week de 100 BD wel weer zou halen. Dus ik heb toen 1 aanbieding voor 100 BD erop kunnen zetten. Aan het eind van die dag werd de maximumprijs met rune 98,65 BD. Daar toen 2 aanbiedingen van geplaatst. De volgende dag kon ik plaatsen voor 77 BD.
    Voor de aankondiging van dit event was er een ruim aanbod onder de 3 BD. De prijs op de markt stond toen nog op 4 BD.
    Ondertussen kan ik mest aanbieden (met rune) voor 38 BD. De mest van 67 wordt ondertussen verkocht.
    Je kunt dus pas aan de mesthandel verdienen als de markt is leegverkocht.
    Ik heb gisteravond mijn mesthoop bijna vol gekocht voor 16 BD, zodat ik die vanmorgen met winst kan plaatsen. Ik hoop dat ze bij mij op de markt ook binnen een paar uur te verkopen is voor 54 BD. Om 10 uur kan ik de stallen op Bahamarama weer oogsten.

5. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Aangezien topic starter een ticket naar support heeft gestuurd zal het daar verder afgehandeld worden.

~gesloten~

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.