Mentoren opgelet

Discussie in 'Overig archief' gestart door miekje9, 4 Mei 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamiagk

mamiagk Forum-expert

net als opa, ook sinds een paar dagen een eerste kuiken!! alleen het kijken staat al deze tijd al op level 3, dus denk niet dat deze speelt, jammer.
    maar goed, ik zal het dus ook gaan bijhouden ( en heeel blij dat ik toch ook eindelijk mentor mocht worden)

edit
    Miekje9 , ik kijk net naar je pdf en voor mij is dat abracadabra....geen idee wat je daar nu allemaal hebt ingevuld, zou je mij op weg kunnen helpen , eventueel prive met een duifje?

blackscorpion64 vindt dit leuk.
  2. miekje9

miekje9 Levende forumlegende

Tja ik zie nu geen kopjes op de kolommen zal hem effe aanpassen
    Maar kolom 1 - datum van de activiteit
    kolom 2 - naam kuiken of aankoop als ik iets in de mentorshop heb gekocht
    kolom 3 - tijdstip activiteit
    kolom 4 - soort activiteit
    - bonus ; balkje kuiken is vol dan krijg je een groen vlakje waarin staat bonus ( 5 punten)
    - dienst; klein kistje dienstenpunten van kuiken gekregen, kan kuiken sturen via de kuikenschool (5 punten)
    - level XX ; level up van kuiken krijg je punten voor afhankelijk van welk level. o_Ok soms meer punten omdat het kuiken meerdere keren geleveld is in de tussentijd.
    - huur een buur; is wat ik koop in de mentorshop , zit in level 3 van de mentor kost 150 punten.
    kolom 5 - Het aantal punten dat erbij of eraf is gegaan, met - ervoor voor erafgaan
    kolom 6 - het totaal aantal punten van de mentor, te vinden in de mentorshop bij elke activiteit kijken of dit goed is gegaan en totaal noteren

Bij mij is dus gebleken dat de 5 punten voor dienst niet geboekt worden in het systeem.
    maar er is meer data nodig om het terug te vinden
    Vandaar dit logboekje

Edit:
    En het voorbeeld is aangepast

blackscorpion64 en mamiagk vinden dit leuk.
  3. blackscorpion64

blackscorpion64 Alwetend orakel

Klinkt heel ingewikkeld voor opa.
    Mijn dienstlijst toont 10/50.
    Al 1 keer vol gehad en bonus opgehaald door mij.
    Terug gekeken via de cadeau lijst maar het kuiken heeft nog niets opgestuurd en reageert ook niet meer op mijn berichtjes.
    Ik ben bang dat hij/zij weer gestopt is.
    In de mentorshop heb ik 8 statuspunten van de 1000 xD
    Ik blijf proberen hoor ;)

4. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Zolang je je nesten niet vol hebt zitten, kun je punten krijgen door trouw iedere dag een berichtje en een cadeautje te sturen.
    Na verloop van tijd wordt je er wel flauw van als je kuiken niet speelt, maar dat is wel de snelste weg naar meer statuspunten.
    Ik hoop dat je volgende kuiken wel actief is.

5. Leo.netten

Leo.netten Teller

even een vraagje hoeveel krijg je voor het sturen van een cadeau en voor het sturen van een berichtje ?
    bonus voor het groenbalkje is 5 punten begrijp ik.

6. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Dan begrijp ik je vraag niet. Het is allebei 5 punten voor het groenbalkje.

7. blackscorpion64

blackscorpion64 Alwetend orakel

Ga ik doen :)
    Bedankt voor deze waardevolle tip.
    Opa wordt hier blij van :inlove:

Sintra98 vindt dit leuk.
  8. Nella58

Nella58 Forum-expert

in de happy flow (is als kuiken actief is, en jou de dienstenpunten stuurt kan je maximaal 15 punten in het balkje onder het kuiken krijgen)
    5 punten omdat je een cadeau stuurt
    5 punten omdat je een berichtje stuurt
    5 punten omdat je dienstenpunten hebt ontvangen

9. Boerbon

Boerbon Commandant van het forum

Ik ben benieuwd - na jaren wachten: vanmiddag mentor geworden, maar nog geen kuikens.

blackscorpion64 en Borkie vinden dit leuk.
  10. Catje78

Catje78 Forum-ambassadeur

Omdat het inmiddels geen feedback meer betreft maar een praatdraadje over het mentorsysteem, ga ik dit draadje verplaatsen naar Speakers Corner.

blackscorpion64 en Sintra98 vinden dit leuk.
  11. elzerlh

elzerlh Gelegenheidsauteur

Het is en blijft toch jammer als je kuiken niet speelt, je bedoelt het toch goed.
    Maar nee er zijn ook kuikens die liever zitten te schelden en dan niets meer doen.

12. 1974birdman

1974birdman Forum-overlever

nee dat is niet leuk ik heb ook 2 spelers gehad die niets meer deden en niet inlogde ik ben wel door gegaan met ze een kado te sturen tot ze weg waren heb nu nieuwe maar nu ook een die terug reageerd das wel fijn en daar doe je het voor om ze een beetje op weg te helpen

13. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Dankjewel Catje

Ik heb momenteel 5 kuikens die niet spelen, een heeft laten weten dat die ging stoppen vanwege vakantie
    Van de anderen nog nooit een berichtje terug gekregen.
    Ik hoef het niet voor de punten te doen, omdat ik al status 5 heb behaald.

blackscorpion64 en 1974birdman vinden dit leuk.
  14. 1974birdman

1974birdman Forum-overlever

ik heb er nog maar 3 ben net mentor geworden dus ik kan de punten nog wel gebruiken

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.