mentor

Discussie in 'Help archief' gestart door tulpboer, 6 Januari 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tulpboer

tulpboer Forumkenner

kan iemand mij uitleggen wat dit is mentor kreeg vanmorgen een berichtje je ben mentor geworden maar wat houd dat in
    alvast mijn dank
    tulpboerID: 20165706

2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Als je mentor bent kan je kuikens (beginnende spelers) vragen en die begeleiden tot ze level 40 zijn. De kuikenschool vind je terug in het woonhuis.
    Lees de faq maar even door dan wordt het vast duidelijker.
    https://board-nl.farmerama.com/index.php?threads/f-a-q-kuikenschool.4767/

3. dulcepontes

dulcepontes Actieve auteur

heel simpel na lang wachten is de kuiken school open gegaan. dus boeren die zich hebben opgegeven zijn nu mentor.
    je gaat via het woonhuis nieuwe leden helpen om een goede boer teworden met tips en kado's
    jij krijgt er punten voor zodat je leuke kado's kan kopen ervoor.
    even in het woonhuis kijken dus

farro vindt dit leuk.
  4. farro

farro Forumkenner

Hier is toch nog niets te zien, alvast bedankt voor de info. Ik zal het blijven volgen.

Laatst bewerkt door moderator: 6 Januari 2016
  5. dulcepontes

dulcepontes Actieve auteur

als het goed is zie je in het woonhuis een afbeelding met een kuiken erop. even klikken en dan zie je 3 afbeeldingen met een ei.
    er op klikken en dan krijg je de text kuiken zoeken. doe dat bij alle 3 en dan is het wachten op een popup.
    deze verteld je dat er een kuiken is gevonden. hop woonhuis in op de kuiken klikken en de rest wijst zich dan vanzelf.

6. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Er is vandaag weer een groep mentoren bijgekomen. het is absoluut niet zo dat iedereen boven level 40 die zich heeft aangemeld vandaag mentor geworden is. Voor degene die de melding hebben gehad, klopt je werkwijze wel.

langeveentje vindt dit leuk.
  7. tulpboer

tulpboer Forumkenner

ik heb me volgens mij niet opgegeven

8. fairie

fairie Commandant van het forum

Ik weet niet hoelang je al speelt maar de meeste hebben zich ongeveer 2 1/2 jaar geleden al opgegeven. Dit weet ik, omdat ik het toen niet gedaan heb vanwege een zware operatie die ik zou krijgen. Op een gegeven moment toen het niet naar behoren werkte is er een stop op de aanmeldingen gezet. Ik weet alleen niet meer of dit er nog steeds is of dat men zich weer kan aanmelden voor mentor.

Kan het zijn dat je je toen in die periode al hebt aangemeld?

9. farro

farro Forumkenner

Als je je hebt opgegeven voor mentor staat er in de kuikenschool het volgende : "Bedankt voor je aanmelden als mentoor ........."

10. enk52

Waarschijnlijk is het al even geleden maar je bent niet verplicht ook daadwerkelijk kuikens te vragen.

11. nientje1950

nientje1950 Forum-commissaris

Ja, ik ben vandaag ook mentor geworden van een kuiken waarvan zijn rode lampje al knippert en eentje die zijn metertje is gezakt.
    Jammer hoor.

12. tulpboer

tulpboer Forumkenner

dank jullie allemaal voor de reactie op mijn vraag
    het zal wel kunnen dat ik me zelf heeft opgeven ik speel al heel wat jaren en ben al bij level 95
    ik ga het allemaal eens bekijken en als je een kuiken helpt is dat voor even of altijd

13. enk52

Als een kuiken level 40 bereikt verlaat hij het nest maar dat kan je ook nalezen in de faq. De link daarvoor heb ik in een eerdere post geplaatst. Maar daarna kan je natuurlijk ook contact blijven houden met je kuiken.

14. -Coco1968-

Wanneer een kuiken level 40 bereikt verlaat deze de kuikenschool.
    Je kunt dus gewoon op 1 ei klikken, dan krijg je 1 kuiken. Als deze in het rood staat of een zakkende meter heeft, heb je vermoedelijk een speler die al uitgespeeld is. Deze kun je na 16 uur ongeveer verwijderen. Maar andere kuikens ook als je er geen zin in hebt.
    Wanneer je een kuiken hebt dat reageert op een duifje van je, dan is het aan jezelf of je deze als buur wilt of niet.
    En wanneer je geen nieuw kuiken wilt, klik je gewoon niet weer op een ei.

15. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Ik heb een vraag over de Tutorial quest ik heb deze quest nooit gedaan waarschijnlijk omdat die er niet was.of omdat ik deze gemist heb. Mijn vraag is nu verdwijnt deze quest als je level 15 bereikt heb, of als je de woelige weide hebt vrijgespeeld, Is deze quest dan verdwenen? Wie weet hier een antwoord op?
    Mijn kuiken is in level 22 en zij dat hij deze quest nooit heeft gezien

16. -Coco1968-

Deze quest is tijdelijk in het spel geweest. Kuikens krijgen deze nu ook niet meer.

17. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Oke dankjewel voor het vlotte antwoord, maar blijft voor mij de vraag hangen hoe mijn kuiken aan die vraag gekomen is.

18. -Coco1968-

Deze staat in de FAQ.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.