mentor

Discussie in 'Help archief' gestart door jopie, 28 Juni 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jopie

jopie Forumkenner

hoe komt het dat ik op het ogenblik allemaal kuikens krijg die in level 20 zitten en zo rood zijn als een tomaat
    ze beginnen allemaal met een naam en dan een nummer
    graag antwoord

jopie

dutchboy vindt dit leuk.
  2. Nella58

Nella58 Forum-expert

o_Ok ik heb hier last van, ik heb al dagen dat ik kuikens krijg en telkens zijn dat kuikens die of in level 20 of 30 zitten.
    Is inderdaad een naam met een nummer erbij, ik heb nu weer 2 stuks.
    Je wordt hier echt moedeloos van.

dutchboy vindt dit leuk.
  3. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Dat zijn spelers die vermoedelijk per speler behoorlijk wat accounts hebben. Ivm de tombola starten ze nu de accounts op. Het begon op het moment dat het ruilevent er was. Ik had zelfs 2 met dezelfde naam en verschillend nummer.
    Er wordt niet echt op de accounts gespeeld, dus ook met dagelijks inloggen komt de meter niet echt uit het rood. De meeste zijn vandaag met de 100.000 ep wel een paar levels omhoog gegaan. Dus die punten zijn binnnen. Reactie heb ik van de spelers verder ook niet gehad.

dutchboy vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.