Mentor worden

Discussie in 'Help archief' gestart door turnright26, 24 December 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. turnright26

turnright26 Forumbeginner

Hallo!
    Ik heb me vorige week aangemeld als mentor, maar ik heb hier nog altijd geen reactie op gehad. Is het normaal dat dat meer dan een week duurt?

2. sinkieboy

sinkieboy Commandant van het forum

Het mentorschap bestaat al een hele poos...ik heb me van begin af aangemeld om mentor te zijn en ik heb op de dag vandaag nog nooit een kuiken gehad.

3. bibi9999999

bibi9999999 Teller

En bovendien is het mentorschap gestopt. Er komen al een hele tijd geen nieuwe mentors bij. Dit stond in een nieuwsbrief hier op het forum.

Heb het betreffende stukje van de nieuwsbrief er bij gezocht

"Erg belangrijk vind ik het feit, dat er sprake is van eerlijkheid en transparantie tussen het spelteam en de spelers. In dat kader zal ik iets vertellen over het mentorsysteem. Helaas kwamen we een heleboel technische problemen tegen in het mentorsysteem. Deze problemen kunnen niet op korte termijn worden opgelost. Het team heeft gezamenlijk besloten om de verdere ontwikkeling
    (herziening) nu te stoppen.
    Ik wil dat al onze features van de allerhoogste kwaliteit zijn en ik wil niet dat we werken aan een feature die in de toekomst eventueel opnieuw zou moeten worden herzien. Ik kan jullie wel verzekeren dat we het systeem niet helemaal afschrijven: maar momenteel staat alles daar even stil. Zodra we een adequate oplossing en technische infrastructuur hebben, zullen we hiermee verder gaan.
    Het was een moeilijk besluit voor ons, maar we hopen dat jullie ons oordeel hierin vertrouwen.
    Hopelijk kan ik jullie beter nieuws over dit onderwerp geven in een volgende Producer’s nieuwsbrief."

4. turnright26

turnright26 Forumbeginner

Ah oke dankjewel!

5. ayla2008

ayla2008 Regelmatige auteur

dan kan BP het aanmelden voor mentors er beter uithalen. Is duidelijker voor nieuwe spelers. Nu kun je je dus aanmelden voor iets wat niet komt.

6. bibi9999999

bibi9999999 Teller

Ja inderdaad dat zou beter zijn want zie laatste tijd deze vraag veel voorbij komen......
    dus ook al zouden ze er een bordje op zetten van buiten werking ofzo zou beter zijn ;) xD

N00tje en popje4 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.