mentor gezocht

Discussie in 'Overig archief' gestart door ronald38, 26 Oktober 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ronald38

    ronald38 Forumbeginner

    zoek een mentor
     
  2. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Dat kan alleen in het spel. Zorgen dat je zoveel mogelk online bent, ook als je even niet speelt, dan is de eerste lege nestplaats voor jou.
     
  3. davcin

    davcin Forumleerling

    had mij daar allang op ingeschreven, maar nog steeds geen kuikens vrij, dus zeer lange wachttijd ervoor
     
  4. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Er komen al anderhalf jaar geen mentoren meer bij, en er zit nog geen verandering aan te komen. Dus je kunt nog heel lang op een kuiken wachten. Kuikens hebben meestal binnen een paar uur spelen een mentor.
     
  5. N00tje

    N00tje Actieve auteur

    Ik had een mentor met 4 kuikens, dat is dan toch ook niet eerlijk? Is er wel een idee, wanneer het omgegooid gaat worden?
     
  6. sanneman1969

    sanneman1969 Regelmatige auteur

    Ik heb mij eeuwen geleden aangemeld dat ik mentor wil zijn, nooit meer wat van gehoord......
     
  7. Klaartjuh

    Klaartjuh Levende forumlegende

  8. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Helaas oude beloften wat betreft het mentor systeem zullen den denk ik niet Helemaal niet meer nagekomen worden
    Ik sta vanaf het begin al aangemeld. ik vind dit een ongelijkheid in het spel die bevoordeling heeft gegeven aan die spelers die het wel hebben gekregen wat dat betreft vind ik op dit punt dat BP in gebreke is gebleven want hierdoor hebben de mentoren een snellere voortgang in het spel dan de anderen.
     
    Leo.netten vindt dit leuk.
  9. langeveentje

    langeveentje Doorzetter

    • dubbelpost samengevoegd. Klik op de ´bewerk´ knop als je iets wil toevoegen
    hier ook direct aangemeld helaas nog geen mentor
     
  10. Jokertje_

    Jokertje_ Forum-hertog

    Er zijn er heel veel al vanaf het begin aangemeld en die nooit meer iets gehoord hebben. Hier nog een. Dat het op deze manier niet eerlijk is, is helemaal waar. Als het systeem niet verbeterd/veranderd kan worden schaf het dan helemaal af dan is de ongelijkheid ook weg.
     
  11. Klaartjuh

    Klaartjuh Levende forumlegende

    Ik begrijp jullie ontevredenheid maar helaas kan ik hier verder niks aan doen. BP heeft echt gekozen om zich voorlopig op andere zaken te richten wat ten gunste is van jullie speelplezier.
    Dus hoe het in de toekomst zal gaan met de kuikenschool weet niemand op dit moment.

    Er is verder niet echt een vraag wat te beantwoorden is in dit draadje maar ik begrijp dat jullie er behoefte aan kunnen hebben om nog even over dit onderwerp door te praten dus ik zet even een kleine verhuizing in gang :)
     
  12. Leo.netten

    Leo.netten Teller

    Sintra je hebt groot gelijk vind dit al lang wou er niet over beginnen maar nu er een discussie uitbreekt wil ik wel zeggen dat ik het een heel oneerlijk systeem vind. Mensen die zich vanaf de eerste dag aan gemeld hebben zoals velen hier maar geen mentor zijn worden iedere dag benadeeld. Er zijn mentoren die al 2 of 3 draakjes hebben dus om de 10 uur 40 tot 60% EP bonus buiten de andere voordelen. BP was veel eerlijker geweest als ze het hele mentorschap hadden stil gelegd zodat niemand er van kon profiteren.
    Zeg dit niet omdat ik jaloers ben ik zal in de toekomst zeker ook geen mentor willen zijn cq worden uit principe.
    En ben bereid altijd een beginnende speler te helpen met raad en daad ( wac ) of wat dan ook.
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  13. N00tje

    N00tje Actieve auteur

    Ik moet zeggen, dat ik na 3x mentor eruit knikkeren nu een mentor heb, die me goed helpt met mijn vragen. Daarvoor kreeg ik meer informatie van buren, zomaar. En dat is natuurlijk zo krom als krom maar zijn kan.
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  14. -Megalo-

    -Megalo- Junior expert

    Ik had vandaag zelf ook al een draadje geopend omdat het me steeds meer gaat irriteren dat sommige spelers hier gigantische cadeau's kunnen verdienen via het mentorschap terwijl anderen die zich ook vanaf het begin hebben aangemeld nog geen enkel kuiken hebben gehad. Het feit dat BP andere prioriteiten stelt, irriteert me eigenlijk nog meer. Dit betekent dat BP deze ongelijkheid willens en wetens laat voortbestaan en dus een klein aantal "bevoorrechte" spelers blijft bevoordelen zonder enige geldige reden.
    Ik voel mij en velen met mij dus zwaar gediscrimineerd. Tja als je al BP dat normaal vindt........

    Ik had het nog kunnen begrijpen als iedereen die zich had aangemeld vanaf het begin 1 kuiken had gekregen zodat het eerlijk verdeeld zou zijn. Helaas heeft BP ervoor gekozen om sommige spelers 3 tot 5 kuikens toe te wijzen en anderen die net zo lang of misschien zelfs al langer zich hebben aangemeld geen kuikens toe te wijzen. Buiten het feit dat dit dus al zeer oneerlijk is, is nu dus ook nog eens besloten om de oneerlijkheid nog verder uit te breiden doordat de bestaande mentoren de enigen zijn die nog kuikens worden toegewezen. GROTE KLASSE BP!!!!!

    Ik heb mij bij het begin van het kuikenschool idee aangemeld maar nu wil ik uit principe geen eens mentor meer worden. Ik wil echt geen deel uitmaken van een dergelijke DISCRIMINATIE.
     
    Laatste bewerkt: 2 November 2014
    Sintra98 vindt dit leuk.
  15. buikie1512

    buikie1512 Forum-baron

    De spelers die al langer meedoen moeten (als er iets nieuws komt) ook ergens de info weg hebben en al speel je langer als je meeleest op het forum zul je toch steeds weer ontdekken dat sommige dingen ook anders (slimmer) gespeeld kunnen worden.
     
  16. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Allereerst wil ik zeggen dat ik het systeem ook heel oneerlijk vind. Maar er is voor mentoren toch echt maar 1 draakje te verdienen. En ook die krijg je niet na een paar maanden vanzelf cadeau.
    Vanaf het begin was het duidelijk dat er veel te veel hoge level spelers zijn voor het aantal dat maandelijks begint. Ik vind het heel jammer dat voorstellen om kuikens tot level 60 in het nest te laten en duidelijk te stellen dat je pas vanaf level 80 of 85 mentor kunt worden niets mee gedaan is. Het hele systeem moest om volgens de vorige producer, en volgens de huidige zit daar zoveel werk in dat het helemaal in de ijskast zit.
    Persoonlijk ben ik er een groot voorstander van dat iedereen die level 90 wordt nu automatisch mentor wordt, ook als dat inhoud dat veel nestplaatsen leeg blijven.
    En spelers die principieel geen mentor willen worden, moet dat dan zeker niet opgedrongen worden.
    Volgens mij is dat niet zo'n hele grote aanpassing om te programmeren.
     
  17. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    tja.....
    ook ik heb me van af de eerste dag aangemeld voor mentorschap....helaas geen kuiken, maar goed das niet zo'n punt. wel vind ik dat wat hier boven allemaal staat klopt, ze hadden beter kunnen kiezen om alles stop te zetten, maar ja zo gaan dingen soms wel fijn voor al die kuikens en mentoren dat hun nog wel voordeel hebben toch?
    of het eerlijk is......
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.