Menagerie

Discussie in 'Overig archief' gestart door schaapje52, 13 Augustus 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Ik heb nu de eerste 500 sterren bij elkaar voor de Menagerie. :music: Nu twijfel ik heel erg om deze in te leveren.

Is de Menagerie echt een meerwaarde om te nemen voor de 500 sterren? Anders bewaar ik mijn sterren en blijf ik de dieren wel gewoon op het land zetten. Zijn vast al wel veel farmers die ervaring hebben met de nieuwe Menagerie.

Sintra98 vindt dit leuk.
  2. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Ik vind het heel lastig om te kiezen tussen de fabriek en de menagerie. Ik heb niet zoveel lange stallen op het land staan, en wel vaak 4 werkstallen van dezelfde soort. Gelukkig had ik voor allebei voldoende sterren, en staan ze beide op het land.
    Het voordeel van de menagerie is dat je 4 werkstallen op de plaats van 1 kwijt kunt, en dat het je kans vergroot op een boormachine.
    Wat mij betreft zeker de sterren waard dus. Het arboretum ook, maar die komt voor mij wel achteraan in de rij.

Sintra98 en schaapje52 vinden dit leuk.
  3. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Als er 4 verblijven in kunnen dan is dit zeker een uitkomst aangezien ik vaak en veel dieren op het land heb staan. Dan ga ik de sterren inleveren voor de Menagerie. :music:Dan nu maar weer opnieuw gaan sparen voor het volgende stapelhuisje. :) Zal alleen nog wel weer even duren. Dank je wel voor je reactie.

update: Wat is de menagerie een mooi verblijf zeg. :inlove: Ik heb er 4x bevers geplaatst voor de quest geen rust op mijn erf.

Laatste bewerkt: 13 Augustus 2016
    Daxter1966, Sintra98, -Tits- en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  4. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

hallo Coco als je de keuze tussen de fabriek of de menagerie nog even het volgende als je voor voldoende dieren kunt zorgen kies je voor de fabriek als dat niet het geval is kies je voor de menagerie.
    Ik schrijf dit omdat je door de fabriek soms een run out van dieren kan oplopen
    en dan werkt de fabriek maar gedeeltelijk omdat er niet genoeg dieren tijdig geleverd kunnen worden;)

-matthias1952- en schaapje52 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.