Menagerie blauwdrukken.

Discussie in 'Help archief' gestart door Paulien64, 25 Juni 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Paulien64

Paulien64 Regelmatige auteur

Ik heb 2 questen afgerond en zie niet dat ik die menagerie blauwdrukken heb gekregen. Ik begrijp er niets van. Kan iemand mij helpen?
    ik wil ook vragen waarom ik maar steeds als gelegenheidsauteur bekend sta, ik speel al ruim 5 jaar en kom nooit verder als auteur?
    Gr. Paulien64

2. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Er is maar 1 quest waar je blauwdrukken kunt krijgen, dat is de quest 'Menagerie'
    Hij staat bij de quests, als je aan de linkerkant op de sleutel klikt, en natuurlijk ook aan de linkerkant bij de rode pen (want daar staan alle openstaande quests op een rijtje)

Gelegenheidsauteur heeft te maken met het aantal posts dat jij op het forum hebt geplaatst.
    Ik geloof dat het zo is, dat als je jouw oude posts verwijdert, die dan ook niet meer meetellen.

3. bibi9999999

bibi9999999 Teller

En het forum wordt regelmatig opgeschoont (door moderators) Oudere posten worden dan verwijderd en ja daardoor zou je titel hier zomaar kunnen zakken......

4. ienemienie

ienemienie Oudgediende

Ik heb de menagerie blauwdrukken in mijn schuur onder producten staan.

5. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Dat valt wel mee hoor.
    Bij de twee chatdraadjes wordt inderdaad meermaals per dag verwijderd, dus dat telt op en af.
    Maar bij de rest van het forum gaan de posten naar het archief waar ze beschikbaar en te lezen blijven.
    En dan vermindert je aantal geplaatste posten niet.

Dat is knap! Bij alle andere spelers staan ze onder 'overige'.
    Maar ik neem aan dat je dat bedoelt ;)

6. ienemienie

ienemienie Oudgediende

Ze staan inderdaad bij mij bij Overige.:)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.