Menagerieën en fabrieken

Discussie in 'Overig archief' gestart door Sintra98, 18 Januari 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Goedemorgen er is in alle menagerieën en alle fabrieken geen weergave van de inhoud
    Dit is op de Farm en op Baharama het geval
     
    popje4 en jolanda13 vinden dit leuk.
  2. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    hier het zelfde als bovenstaande bericht....
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  3. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Op mijn farmpje is het nu wel zichtbaar maar mis het speentje. Je weet dus niet wanneer ze klaar.
     
    Laatste bewerkt: 19 Januari 2021
    Sintra98 en popje4 vinden dit leuk.
  4. bommelbij

    bommelbij Regelmatige auteur

    Volgens mij. Als je op de menagerie of fabriek gaat "staan" verschijnt als pop-up de inhoud en de tijdsvoortgang.
     
    popje4 vindt dit leuk.
  5. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Ja dat wel dat functioneerd ook bij mij maar als je de menagerie opent krijg je geen pop up van wat er in zit
     
    popje4 vindt dit leuk.
  6. bommelbij

    bommelbij Regelmatige auteur

    Als je de menagerie/fabriek aanklikt krijg je o.a een tandwieltjes symbool. als je deze aanklikt krijg je de inhoud te zien. daar van af kun je de inhoud van de menagerie/fabriek ook wijzigen.
     
    Roadrunner14, Sintra98 en popje4 vinden dit leuk.
  7. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    ja bommelbij daar zit het probleem....als ik naar tandwiel ga en die aanklik staat er niks....zie wel een plaatje van de stallen die er in zitten maar verder niet....eerder ging je met je cursor er overheen dan zag je wat er instaat nu niet meer...komt vast goed....
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  8. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Sorry bommelbij maar op dit punt gaat jou vlieger niet op en heeft popje4 gelijk zo is het tot en met nu en als je dan de fabriek aflopend op de werkplaatsen wilt zetten voor een sneller verloop is dat momenteel onmogelijk
     
    popje4 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.