Meloenmagie/ sortering van gewassen

Discussie in 'Update- en ideeënpool' gestart door Butsmuts, 9 Augustus 2022.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Butsmuts

    Butsmuts Oudgediende

    Misschien zoek ik slecht en is het al eens geopperd. Indien dat het geval, op voorhand sorry.

    Meloenmagie is mooi, +1 op overige gewassen op je normale boerderij.
    Echter kun je niet sorteren op overige gewassen/granen/bloemen/groente.

    Nu weet ik wel dat de meeste kruiden, waterplanten, onkruid en fruit soorten vallen onder overige gewassen maar toch is dat niet meteen makkelijker.*

    Is een sorteer optie op soort gewas niet handig? zeker ook met de ander verbeteringen/ambachten die je kunt inzetten.

    *nu zet ik de overige gewassen in favorieten als ik een poosje wil draaien onder meloenmagie of een andere ambacht/verbetering. Maar dan moet ik eerst alle gewassen nalopen
     
  2. Vitani94

    Vitani94 Forum-expert

    Dit is helaas 1 van de vele redenen waarom ik een Excel bestand heb gemaakt voor Farmerama zaken.
     
  3. Butsmuts

    Butsmuts Oudgediende

    heb ik ook, verschillende tabbladen met verschillende overzichten maar nog niet met wat nu onder welke vlag hoort.
    Wel ben ik begonnen met de sieritems in een lijst te zetten, maar is echt grote klus
     
  4. Vitani94

    Vitani94 Forum-expert

    Voor de sieritems heb ik geen tabblad, maar dat is meer omdat ik zo ver ik weet alles al heb staan waar een andere lading uit komt dan alleen maar (T)EP. Het zou wel handig zijn als die in het spel op een ander tabblad zouden komen te staan dan de items die alleen (T)EP geven, maar ik vind voor mijn overzicht in Excel het wel genoeg om de gewassen, dieren, werkplaatsproducten, voeringrediënten en boomvruchten bij te kunnen houden om te beslissen wat ik ga plaatsen op de velden als een event begint of klaar is.
     
    Butsmuts vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.