Meldingen

Discussie in 'Help archief' gestart door Boeretrien1, 18 September 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boeretrien1

    Boeretrien1 Keizer van het forum

    Het valt mij op dat als er iemand iets onder de naam van Ron zet ik hier geen melding meer van krijg in het spel, klopt dat ?
    Bvd.
     
  2. Catje78

    Catje78 Forum-ambassadeur

    Er wordt niets meer onder de naam van Ron gepost. Wat je denk ik ziet is dat er onder een post van Ron iets wordt toegevoegd, zoals bij OA's over Events. De onderste post is dan de meest recente en daar zie je ook een andere naam staan.
    Het account van Ron is niet meer actief, maar vanzelfsprekend laten we wel staan wat hij geschreven heeft.
     
    Boeretrien1 vindt dit leuk.
  3. Boeretrien1

    Boeretrien1 Keizer van het forum

    Ja dat is precies wat ik bedoel. Maar zoals ik het nu zie, als dat gebeurd dat er iemand anders iets onder wordt toegevoegd krijg ik daar geen melding meer van wat voorheen wel zo was.
    Hierdoor mis ik nu aankondigingen zoals bv het volle maanevent.
     
  4. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Staat rechtsboven op het forum bij de door jou gewenste topics, wel "volg forum"?
    Anders even daarop klikken.
    Dan krijg je zo'n rood cijfertje rechts bovenaan als er iets is toegevoegd.
    Is dit wat je bedoelt?
     
    Boeretrien1 vindt dit leuk.
  5. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Die aankondigingen mis ik ook. Heb de topics op "volg forum" staan.
     
    Boeretrien1 vindt dit leuk.
  6. Boeretrien1

    Boeretrien1 Keizer van het forum

    Klopt, dit bedoel ik farmermikkie. Ik heb dat al opnieuw gedaan maar het probleem, als het al een probleem is, is daar niet mee verholpen.
    Cache, leeggemaakt niks helpt en is dus zoals ik kan zien alleen als er een post geplaatst wordt onder de post van Ron.
    Maar is mij dat alleen opgevallen, ik neem aan dat het bij andere mensen net zo is.
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  7. wima3102

    wima3102 Forumbewoner

    Is het niet verstandig om de nieuwste melding bovenaan te zetten, dan valt dit beter op. Je kunt er ook voor kiezen om een nieuwe aan te maken. Dit werd overigens altijd gedaan
     
  8. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    De manier waarop wij nu aantal mini-events aankondigden doen wij nu al een tijdje, ook toen Ron er nog was. Dat blijven we ook doen en doen we specifiek met mini-events die wij continu opnieuw moeten aankondigen. In de loop van de tijd zijn daar wat veranderingen gekomen in dat het niet eens in de zoveel tijd een paar dagen komt maar nu soms meerdere keren in een week voor een paar uur, een dag etc

    Vind je het lastig om naar beneden te scrollen, open dan het overzicht in het hoofdkantoor bij bijvoorbeeld 'events' en voor draadjes waar berichten zijn die je nog niet had gelezen zie je een klein blauw rondje als je daarop klikt stuurt hij je automatisch in het draadje naar het eerste ongelezen bericht.

    Dat jullie nu geen meldingen krijgen kan het zo zijn dat jullie Ron (en waarschijnlijk dan ook mij) volgen op forum? Dan krijgen jullie altijd meldingen van wat wij plaatsen. Door de nieuwe situatie helpen 2 Smods mij met plaatsen van alle oa's zodat ik er niet alleen voor sta. Dus jullie kunnen proberen of het helpt om Tina en Catje ook te gaan volgen.
     
    Boeretrien1, hendrika73 en farmermikkie vinden dit leuk.
  9. Boeretrien1

    Boeretrien1 Keizer van het forum

    Thanx, ik ga dat proberen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.