Melding vertrokken buur

Discussie in 'Overig archief' gestart door Liaan, 22 Oktober 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liaan

    Liaan Forumleerling

    Het is me al meer dan eens gebeurd, dat een relatief nieuwe buur zichzelf na een paar dagen verwijderd. Ik blijf trouw een cadeau sturen omdat ik geen melding krijg, dat hij/zij met de noorderzon vertrokken is. Pas als je de hele burenlijst doorloopt bemerk je dat er mensen weg zijn.
    Zou er een mogelijkheid zijn, om een melding te krijgen dat iemand zich uit de burenlijst heeft verwijderd?
     
    -Nigelle-12, -Nigelle-, Cornelly52 en 4 anderen vinden dit leuk.
  2. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ik stuur meestal trouw cadeautjes aan ex-buurtjes die mij iets sturen, en buurtjes die me niets sturen krijgen van mij ook niets. Ik zit niet echt op extra pop-ups te wachten, maar de melding dat een buur vertrokken is, is wel acceptabel. Meestal ben ik verbaasd als ik een burenverzoek krijg omdat ik niet weet dat er een buur is vertrokken.
     
  3. nicolle73

    nicolle73 Levende forumlegende

    ik vind het ook een goed idee
     
  4. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Vind het ook een goed idee, maar ook buren die in het rood zijn mogen wel gemeld worden. En het hoeft niet met een pop-up, het zou op dezelfde wijze kunnen worden gemeld als een buur levelt.
     
  5. Liaan

    Liaan Forumleerling

    @Coco, ik stuur ook cadeautjes aan mijn trouwe buren. Het probleem is, dat mijn buren eigenlijk altijd trouw zijn. Dus gebruik ik een Excel waarin de cadeautjes rouleren. Als iemand me een week geen cadeau stuurt raak ik niet in paniek, buur kan immers op vakantie zijn. Maar de nieuwe buren sturen een tijd lang trouw cadeautjes en verwijderen zich vervolgens. En op die manier krijgen ze nog een tijdje een cadeau van mij en van de nieuwe buur die in mijn plaats komt. En dat gebeurd echt regelmatig. De buren een cadeau sturen, die mij ook sturen is geen optie. Ik krijg over het algemeen meer dan 7 cadeautjes per dag, daarom rouleer ik dat ook. En hoeft inderdaad niet persé met een pop-up, maar zoals bij gelevelde buur vind ik ook een super idee van hendrika73. Maar iets van een melding, waardoor je weet dat er iemand is vertrokken.
     
    Cornelly52, -Nigelle-12 en -Nigelle- vinden dit leuk.
  6. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Sommige buurtjes sturen me iedere dag, sommige verdelen het over meer buren en sturen me om de paar dagen en sommige sturen alleen met level up of met dropitem events. Ik stuur niet al mijn buurtjes evenveel cadeaus, maar op volgorde van binnenkomst. Wanneer ik met een event drie dagen achterloop, dan sla ik een dubbele naam gewoon over, wanneer er een rustige periode is, denk ik er de volgende dag nog wel aan dat ik een cadeau meer heb ontvangen dan teruggestuurd.
    Iemand kan dus rustig maandenlang mijn buur zijn zonder iets te sturen. En als die op de eerste dag van een event een drop stuurt, krijgt die niet automatisch de tweede dag terug. Meestal stabiliseert het bij mij snel genoeg.
     
  7. 123Pien

    123Pien Forum freak

    Goed idee, zou inderdaad prettig zijn.
     
  8. penny1944

    penny1944 Actieve auteur

    Goed idee
     
  9. Wofrij

    Wofrij Teller

    Als je rechtstreeks via de burenlijst werkt heb je dit probleem niet. Ik gebruik daarom niet de vriendenlijst via postkantoor (tenzij ik iemand iets wil sturen die niet mijn buur is). Dus voor mij hoeft deze toevoeging niet.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.