melding terugboeking markt

Discussie in 'Help archief' gestart door -Coco1968-, 26 Maart 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Zojuist had ik een grote lijst met terugboekingen.
    Helaas heb ik de hanen niet in mijn voorraad staan, terwijl er volgens de pop-ups wel 5 teruggeboekt zouden zijn.

Ik heb dus het vermoeden dat dit om redelijk oude terugboekingen gaat, die destijds vermoedelijk wel uitgevoerd zijn.

Er zat geen terugboeking van mest bij, terwijl ik er van overtuigd ben dat er mest van de markt verdwenen is deze maand die niet verkocht is omdat de goedkopere aanbiedingen wel zijn blijven staan toen.

Mag ik vragen vanaf wanneer deze terugboekmeldingen zijn?
    Of deze meldingen in het vervolg altijd komen op het moment dat je ze teruggeboekt krijgt?
    Of er nog een keer naar de mest gekeken kan worden, dat die ook op de juiste manier wordt teruggeboekt?

2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Voor dit soort dingen kan je beter een ticket naar support sturen. Dan kunnen ze daar in je log kijken. Wel graag even je usernaam en id. vermelden.

3. -Coco1968-

Goed, dan laat ik het wel bij de algemene vraag of iedereen vanmorgen pop-ups had die regelmatig op de markt verkoopt.

4. |-|ans

|-|ans Forummeester

Hier geen pop-ups gezien..

-Coco1968- vindt dit leuk.
  5. Jokertje_

Jokertje_ Forum-hertog

Ik zie ook nooit pop-ups van teruggekomen spullen van de markt. Heeft dit er mee te maken dat mijn "cadeaus laten weergeven door een popup" niet staat ingeschakeld? Want dan krijg ik bij ieder wissewasje een popup om weg te klikken

6. -Coco1968-

Dat staat bij mij ook op uitgeschakeld, en ik heb die pop-ups ook niet eerder gehad.
    Ik had de indruk dat die pop-ups betrekking hebben op alle terugboekingen van 2015, misschien zelfs langer.
    En daar ben ik dus wel benieuwd naar, maar geen zin om daar mail verkeer over te krijgen.
    Ik ben wel benieuwd of er meer spelers zijn die die pop-ups hebben gehad, want tot nu toe ben ik dus de enige.

7. stien56

stien56 Alwetend orakel

Coco, ik had net ook een waslijst aan terug boekingen.

Edit - de pop ups wel gekregen, de goederen zijn niet teruggeboekt.

Laatste bewerkt: 26 Maart 2015
  8. -Coco1968-

De goederen moeten de afgelopen maanden al zijn teruggeboekt, als je dat zeker wilt weten moet je een ticket naar support sturen.
    Bedankt dat je me hier laat weten dat ik niet de enige ben.

9. _-elize-_

_-elize-_ Forumleerling

bij mij en ook bij mijn zus goederen die terug geboekt worden zelfs goederen die ik niet te koop heb gehad en het blijft maar doorgaan je kunt dan niets ?????

10. -Coco1968-

Je moet die pop-ups inderdaad wegklikken, en of je bent vergeten dat je ze te koop hebt gehad, of je zus heeft dat voor je gedaan.
    Niet deze maand, voor zover ik kan beoordelen wel dit jaar.

11. _-elize-_

_-elize-_ Forumleerling

• "dubbelposten niet toegestaan, gebruik de bewerkknop om iets toe te voegen"
    ?????????? smoesjes

volgens mij ben ik niet de enige waar het gebeurt maar ja wat doe je er tegen het ligt toch altijd aan onszelf ook al schoon je alles op en houd je het allemaal goed bij je krijgt toch altijd hetzelfde . antwoord zo ook nu met dit event speel op 2 l;anden precies hetzelfde ene land haal ik het met gemak andere land kom ik nu nog 175 kommen tekort waar ligt dat dan aan ???

Laatst bewerkt door moderator: 30 Maart 2015
  12. robbiefarmer

robbiefarmer Forumkenner

Hier geen pop-ups gehad, en op de andere 2 accounts ook niet. Terwijl er vast regelmatig teruggeboekt wordt. Ik houd het niet bij, maar zeker weten, dat er wel eens iets niet verkocht is.

13. _Jeanie_

_Jeanie_ Teller

Ben veel op de markt te vinden maar geen terugboekingen gezien vandaag.

14. Jokertje_

Jokertje_ Forum-hertog

Ik ben ook al diverse malen mest kwijtgeraakt dat nooit wordt teruggeboekt. Ik ga er ook niet meer over zeuren want het is altijd onze eigen schuld. Soms denk ik er aan om het op te schrijven maar dan vergeet ik weer te kijken dus je bent gewoon en je mest en je marktkosten kwijt. En ik heb nog eens opgelet, nee geen popups gekregen tot nu toe
    Het wordt ook pas na 7 dagen teruggeboekt tenzij je het er zelf weer afhaald

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.