Terugkoppeling Melddraadje niet geboekte beloningen 'de takelende tentakel'

Discussie in 'Technische vragen' gestart door Klaartjuh, 13 Juli 2022.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Deze middag hebben enkele spelers niet hun beloningen ontvangen in het event 'De takelende tentakel'.
    Inmiddels is het probleem wel opgelost maar moeten er nog aantal beloningen geboekt worden. Gezien het aantal spelers mee lijkt te vallen kiezen we voor een wat snellere methode en gaan we over tot handmatig boeken.

    Als jij bij deze spelers hoort graag hier je ID melden en geef duidelijk aan welke beloning bij welke opdracht van dit event je niet hebt ontvangen.
    Wie dit liever via support doet is daar natuurlijk ook welkom.

    Dit draadje is niet bedoeld voor meldingen over dat het spel vastloopt, traag gaat etc. Dit is bekend en hebben we ook dit draadje voor: https://board-nl.farmerama.com/threads/vastlopen-spel.40519/page-3#post-873680
    Voor dat probleem hoeven er ook geen tickets gestuurd te worden aangezien wij daar helaas niet veel aan kunnen doen en ook moeten afwachten.
     
  2. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Sorry voor de verwarring maar nu al een toevoeging, als je het event nog niet helemaal hebt uitgespeeld maar wel gaat doen hoef je niks te melden. Dan zouden de beloningen alsnog in 1 boeking komen (daarna even extra checken of dat echt zo gaat, zo niet laat het dan alsnog hier weten).
     
  3. PinguinEric

    PinguinEric Junior expert

    Ik had het event vanmiddag al af. Maar de Piccolokist heb ik (nog) niet mogen ontvangen. Mijn ID is: 24712204
     
    Klaartjuh vindt dit leuk.
  4. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Ik heb hem nu net persoonlijk bij je op de boerderij afgeleverd :)
     
  5. Eefke!

    Eefke! Junior expert

    • Dubbelposten niet toegestaan, gebruik de bewerkknop als je nog iets wil zeggen.
    Door de problemen van vandaag heb ik de quest niet kunnen afmaken en heb heel veel goederen niet bijgeboekt gekregen.Wat allemaal heb ik niet bij kunnen houden.....bovendien zijn bij mij de problemen nog niet opgelost:cry:

    Oh ja mijn ID is 25174007
     
    Laatst bewerkt door moderator: 14 Juli 2022
  6. Catrientje

    Catrientje Forumleerling

    Ik mis zeer van mijn gewassen dus heb het spel niet voldoende kunnen spelen! Halve velden soms, dan weer opgezet en na vijf uur niks erop hebben staan. Jammer, ik was zo mooi op dreef. Mijn ID is 56155723
     
  7. #Stoffie78#

    #Stoffie78# Oudgediende

    Hier het hele spel afgerond, maar de piccolokist op het einde niet ontvangen.
    Rest volgens mij wel.
    Mijn id is 30950438
     
    Klaartjuh vindt dit leuk.
  8. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Voor jullie beide geld dat jullie event nog lang niet af hebben, beloningen die jullie hebben vrijgespeeld zijn ook geboekt. Ik vermoed dat jullie last hebben van de andere spelproblemen die er voor zorgt dat je niet goed kan spelen. Uiteraard ontzettend vervelend maar kan ik zelf niet veel aan doen, bij BP zijn ze wel mee bezig om dit op te lossen en uit te zoeken waar het vandaan komt.
    Bij jou was de piccolokist inderdaad niet geboekt, nu wel. De rest heb je gelukkig wel ontvangen :)
     
  9. syrah1967

    syrah1967 Forum-hertog

    Ik heb de wolken rij niet gekregen mijn ID is 18983907.
     
    Klaartjuh vindt dit leuk.
  10. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Ik heb hem nu op je account gezet.
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  11. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    ik heb volgens mij de laatste piccolokist niet ontvangen....id 10767119
     
  12. PinguinEric

    PinguinEric Junior expert

    Yes! Hij staat in voorraad! Dankjewel :D
     
  13. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    @Klaartjuh , ik heb de 2 wonderkisten wel ontvangen maar weet echt niet of ik de piccolokist heb ontvangen:)
    Ik houd niet bij hoeveel ik heb namelijk:music:
    Als je tijd over hebt, kun je dat dan checken? Heeft wat mij betreft geen prio;)
     
  14. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    ik had geen problemen, maar... jullie zijn weer zo goed bezig.
    dank je wel voor al het fijne werk dat jullie voor ons doen.
     
    Klaartjuh vindt dit leuk.
  15. Catje78

    Catje78 Forum-ambassadeur


    Geen Klaartjuh maar toch nagekeken... Jij had hem gelukkig wel gehad :)
     
    -doppie- en Borkie vinden dit leuk.
  16. #Stoffie78#

    #Stoffie78# Oudgediende

    Heel erg bedankt, heb hem gevonden :)
     
  17. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Je hebt hem hoor, staat netjes in je inventaris :)
     
    -doppie- vindt dit leuk.
  18. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende


    super....:music:
     
  19. harriejose

    harriejose Forum freak

    Hier ook ,bedankt voor de moeite.