mega oogstbooster

Discussie in 'Help archief' gestart door mama..66, 28 Juli 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama..66

mama..66 Junior expert

hallo, ik kocht gisteren het mega oogstboosterpakket; dit kwam inderdaad pas achteraf aan.
    deze ochtend zet ik de oogstbooster in (huisje met +3) maar merkte dat ik met oogsten zo weinig erbij kreeg, als ik ga kijken bij de bonussen staat die oogstbooster er ook niet meer!
    zit ook niet terug in de schuur. jammer van het geld, en heleboel oogst gemist.....

2. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Kijk je wel op de goede plaats? Deze bonus heeft geen buffslot nodig, hij staat dus in het rijtje boven de buffslots.
    Het mooie is daarom dat je diamanten slot vrij blijft en je daar bijvoorbeeld een WAC in kan zetten en zo een nóg grotere oogst realiseert.

In het rijtje boven de buffslots staan soms erg veel actieve buffs en moet je doorscrollen tot dat niet meer kan om alles te zien.

3. mama..66

mama..66 Junior expert

ok, bedankt, gevonden....:oops:

4. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.