meer bahamarama-levels

Discussie in 'Help archief' gestart door inamargot, 26 Januari 2022.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. inamargot

inamargot Forumleerling

Inmiddels ben ik level 600 op bhm gepasseerd:). Nu vraag ik me natuurlijk af of er in de nabije toekomst nieuwe levels komen op want ik ben vast niet de enige die zover is. En het houdt het spel wel leuker als je verder kunt komen.:music:

karel2012 en jolanda13 vinden dit leuk.
  2. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Ik zie het nog niet bij de aankondigingen staan (en mijn glazen bol ziet ze ook nog niet) :music:

riekje111, popje4, janniekwak en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  3. theav71

theav71 Levende forumlegende

Ik zit al een flinke tijd in level 600 en het voordeel daar aan vind ik dat omdat ik geen level omhoog kan gaan ik dus ook niet meer let op de tep die ik kan verdienen. De siervelden op bahamarama heb ik dus vol gezet met items die kistjes geven of een percentage over iets. Verder gebruik ik bahamarama om voorraad te maken voor de toplijst.

4. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Ik ben nu baha level 564 en ik let al tijden niet meer op de TEP die ik kan verdienen xD

Ik heb op de baha siervelden vooral jackpot items staan en ik laat er altijd een hoekje vrij voor de piccolo's.

En op de andere velden zet ik dure dingen neer voor het top 3000 gebeuren.

5. theav71

theav71 Levende forumlegende

De piccolo’s zet ik juist altijd op een van de siertuinen van de farm voor het geval dat er een item uit komt die veel ep geeft met ladingen. Heb liever ep dan tep.

riekje111, Butsmuts en -matthias1952- vinden dit leuk.
  6. pandabeertje52

pandabeertje52 Gevorderde

Het is inderdaad erg jammer dat de levels op baharama niet verder omhoog gaan, ik sta ook al lange tijd op 600.

7. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Die items blijven vaak ook wel veel ep geven nadat de ladingen eraf zijn, dus dan verhuis ik ze gewoon. En aangezien mijn huisdierenveld bij lange na nog niet helemaal open is heb ik te hooi en te gras items staan die met de huisdierenknop geoogst moeten worden, dus een gazonknipper of een jack heb ik daar liever niet staan xD

-matthias1952- vindt dit leuk.
  8. thea1963

thea1963 Forum freak

Voor mij hoeven er ook geen levels bij te komen op baha, wel wordt het tijd voor nieuwe dingen / updates in het spel
    bijvoorbeeld nieuwe dingen in de apen tempel, nieuwe runes in de boom, een update in de shop-o-rama, iets zodat je je boerenrad / piccolo items kan stapelen op je velden of op je wolkenrij.
    en ga zo maar verder........ :music:xD

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.