Max Mompelman

Discussie in 'Help archief' gestart door Paulien64, 22 Augustus 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Paulien64

Paulien64 Regelmatige auteur

Ik heb een vraagje:ik heb bij het vorige event 2 mompelmans gekregen.Nu heb iknog nooit gezien dat hij een kadootje geeft. Ik heb het aan het forum gevraagd en die zei dat ik één of andere pop-up moest openen. ik weet alleen niet waar ik die moet zoeken. Ik heb al bij de instellingen gekeken, maar zie daar ook niets. Kqn iemand me daarmee helpen? groetjes, Paulien.

2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Die kan je aanzetten bij je instellingen. Dat is rechts bovenaan je scherm bij de 2 tandwielen, dan ga je naar de moersleutel met het klapbordje. Daarna kies je voor uitgebreide instellingen en dan rechts bovenaan cadeau´s laten weergeven door pop-up. Tenslotte onderaan nog even bevestigen. Het kan wel zijn dat je eerst nog even je spel moet verversen voor het werkt. Veel succes en nog veel plezier van Max. Overigens als je wilt weten wat hij tot nu toe gegeven hebt mag je altijd een ticket naar support sturen. Wel graag dan je usernaam en id vermelden.

ymked55 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.