Max Mompelman

Discussie in 'Help archief' gestart door Nicolette65, 13 Augustus 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nicolette65

Nicolette65 Forumleerling

Goedendag.
    Ik heb 4 x Max Mompelman gekregen maar tot nu toe,
    vanaf het begin van die event,heb ik niks mogen ontvangen van dit aardige konijn.
    Graag jullie reactie.
    Mvg Nicolette

2. bjorke-annika

bjorke-annika Alwetend orakel

Als je de pop-up aanzet dan krijg je het te zien

3. ronald19991

ronald19991 Forumbewoner

Het zelfde probleem, maar hoe zet ik de pop-up aan?
    Groet Ronald.

4. bjorke-annika

Op je boerderij rechts bovenaan zie je twee wieltjes staan, die staan in het midden daar op drukken
    Dan gaat er een schermpje open met: verander hier je instellingen daar dan op drukken
    En dan het tabblad met de tekst: uitgebreide instellingen, dan zie je rechts bovenaan pop-up staan

5. Nicolette65

Ja ik zal wel dom lijken,maar "waar" krijg ik "het" dan te zien?
    Ik heb dit gedaan maar "zie" nog helemaal niks.....

6. bjorke-annika

24 uur na dat je max hebt gekregen krijg je elke dag een pop-up te zien in je scherm
    Dus je hebt max om bv 15.00 uur gekregen dan morgen tegen de zelfde tijd zie je de pop-up in je scherm dan kun je zien welk cadeautje je hebt gekregen.

7. Nicolette65

Ahs...dus ik kan niet terug kijken begrijp ik.....ik zal het in de gaten houden,dank voor de hulp !:)

bjorke-annika vindt dit leuk.
  8. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Als je een ticket naar support stuurt kunnen wij in je log nakijken welke cadeaus je reeds hebt ontvangen van Max :)

9. Nicolette65

• Dubbelposten niet toegestaan, gebruik de bewerkknop als je nog iets wil toevoegen.
    Ik kan van mijn andere buren wel de kadoos zien,waarom niet van max???

tja...hoe verstuur je een "ticket".....

Laatst bewerkt door moderator: 13 Augustus 2015
  10. Klaartjuh

11. ariesgirl

ariesgirl Actieve auteur

Ik heb 3 superburen, eentje gewoon gekocht, eentje via het event en eentje via het mentorsysteem.
    Maar het valt mij ook op dat ze helemaal niks sturen. Niks super dus ... eerst kreeg ik altijd een pop-up melding met wat ze gestuurd hadden maar nu al ongeveer een week helemaal niks. Pop-up meldingen staan hier aan, dus dat is niet het probleem.
    Ze sturen gewoon ECHT niks meer.

12. bjorke-annika

Lees even het bovenstaand bericht, een berichtje sturen naar support

13. Lieve

Lieve Halfgod

heb 6 Max en gisteren maar van 5 iets gekregen volgens de pop up en de uitval lijst

14. Klaartjuh

Als je wil dat wij er iets mee doen, het wordt nagekeken, zal je toch echt een ticket naar support moeten sturen. Dat kan niet via hier.

15. BoerinRietje

BoerinRietje Forumkenner

ik heb een ticket gestuurd aan support, want ik krijg maar 1 cadeau per keer van Max terwijl dat 2 zou moeten zijn.

Edit: ik dacht werkelijk dat je er 2 kreeg per dag, niet goed gelezen dus. >:(

Laatste bewerkt: 22 Augustus 2015
  16. Lieve

Lieve Halfgod

als je geen duits versta ben je niet veel wijzer met het ticket dat je terug krijgt
    enkel datum kan je dan iets wijzer maken en het uur maar dat is ook niet steeds hetzelfde elke dag
    ga de mod daar niet meer mee lastig vallen, brengt voor mij geen meer waarde
    Dat de onderste lijst nu telkens vernieuwt als je terug inlogt vind ik nog minder een verbetering

17. Klaartjuh

Wij geven toch zeker geen antwoord in het Duits als een antwoord wat je hebt ontvangen niet duidelijk genoeg is kan je er op reageren om om verduidelijking te vragen. Doen wij nooit moeilijk over en we helpen graag.

Om dingen na te laten kijken ticket naar support kies maar voor de categorie algemene vragen en je vraag komt bij Nederlandstalige admins terecht. Wel usernaam en ID vermelden voor support zie link in mijn handtekening.

Aangezien het niemand verder helpt om hier te melden dat je iets niet hebt ontvangen wat wel zou moeten sluit ik dit draadje, op support zijn jullie van harte welkom.

~gesloten~

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.