Martk 20x 600 mest?

Discussie in 'Help archief' gestart door BoerDirk, 12 September 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BoerDirk

    BoerDirk Forumleerling

    Op heb op dit moment iemand op de markt die 20 partijen van 600 mest verkoopt. Dat je 20x ipv 10x iets kan verkopen dat wist ik al, maar dat iemand 12.000 mest kan verkopen, vind ik wel erg verrassend. Mede daar mijn mesthoop niet verder gaat dan 300 eenheden.

    Wat moet je doen of hebben, om zoveel mest te kunnen verkrijgen?
     
  2. ayla2008

    ayla2008 Regelmatige auteur

    als premium lid, verdubbeld je mest hoop, net als het aantal dat je te koop kunt zetten. Dus kan er 600 in, in plaats van 300.
    Dan is het een kwestie van elke keer als je er 600 hebt, deze te koop aanbieden.

    aanvullen kan door aankoop of door veel stallen. bv heel veel kippen stallen.
     
  3. robbiefarmer

    robbiefarmer Forumkenner

    Of je kunt de mest 'goedkoop' op de markt kopen, en per 600 voor een veel hogere prijs weer aanbieden. Als je verwacht dat de prijs flink zal stijgen, is het lucratieve business.
     
  4. |-|ans

    |-|ans Forummeester

    ..of je reserveert op die manier wat meer dan de maximale 600 voor jezelf.. door ze later, als je weer ruimte hebt op je mesthoop, van de markt te verwijderen..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.