marktprijs

Discussie in 'Help archief' gestart door Wendie, 21 Maart 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wendie

Wendie Forumbewoner

ik wil citroengras te koop zetten, laagste staat op 365.... maar ik kan niet hoger dan 334 en 'n paar centen zetten....

hoe kan dat nou? Moet het toch erop kunnen zetten voor 364 bijvoorbeeld??

2. theav71

theav71 Levende forumlegende

Als het citroengras weinig word gekocht dan gaat de maximumprijs automatisch omlaag. Neem aan dat je wel de rune hebt waardoor je dingen duurder kan verkopen.

3. BaukeS

BaukeS Halfgod

waarschijnlijk heb je die juist niet.
    waarschijnlijk heft net iemand heel veel citroengras gekocht, waardoor de prijs enorm is gestegen en er alleen nog aanbiedingen zijn, die met die rune (marktfee) zijn aangeboden.
    als jij die rune niet hebt, dan kan je ze niet zo duur aanbieden en zal je ze dus helaas goedkoper moeten doen.
    (ze worden dan wel vaak sneller verkocht :p)

4. Wendie

Wendie Forumbewoner

nou, gezien het feit dat ik nu kijk als een botsauto en mij afvraag: huh? is daar iets voor in de boom?? Lijkt het mij dat ik het niet heb vrijgespeeld, ik ga eens op onderzoek uit

dank jullie wel :)

en laat mij nou juist degene zijn die opgekocht heeft hahahahaha
    Ik stoor mij eraan dat sommige mensen zo dik onder de prijs gaan zitten, dus toen ik citroengras wilde gaan verkopen, zag ik die lage aanbiedingen en heb die eerst opgekocht, maar schijnbaar heb ik me hierdoor zelf in de vingers gesneden deze keer o_O

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.