marktplaat eigen artikellijst naar keuze op volgorde sorteren

Discussie in 'Overig archief' gestart door jennifervandael, 11 Juni 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jennifervandael

jennifervandael Forumbeginner

ik heb het idee van de marktplaats ook een knop te geven dat je hem kan ordenen van groot naar klein of omgekeerd bijvoorbeeld als ik iets wil verkopen met de meeste aantal moet ik eerst alles overlopen en bekijken. dit zou makkelijker zijn indien je een functie hebt hiervoor

2. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Boven elke kolom van aangeboden goederen zie je een klein knopje, hetzij groen hetzij geel, met daarin een driehoekje dat omhoog of omlaag wijst met de punt.
    Deze knopjes dienen om de lijst naar jouw wens te sorteren. Dat kan op aantal, op stuksprijs of op totaalprijs.
    De gele knop wijst de kolom aan die voor de sortering die je ziet is gebruikt.
    Klik je daar op dan verandert de volgorde van hoog-laag naar laag-hoog of andersom.

Klik je op de groene knop boven aantal dan wordt deze knop geel en sorteer je de lijst op aantal, laag-hoog of hoog-laag. Nog een keer er op klikken draait die volgorde om.

Ik denk dat dat is wat jij graag wilt hebben?

3. jennifervandael

jennifervandael Forumbeginner

nee, niet direct wat ik bedoel ik bedoel vanaf dat je de marktplaats opent druk je op artikel aanbieden en dat je die lijst direct kan ook op volgorde zetten per grootje, stukprijs, totaalprijs

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.