Markt

Discussie in 'Help archief' gestart door Sintra98, 13 Januari 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Goedemiddag ik kan op de markt geen dieren,fokdieren, en diervoeding vinden is er wat veranderd of is het tijdelijk uitgezet of heb ik wat gemist?
     
  2. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Hier is alles normaal.
    Heb je wel gewassen veranderd in dieren?
     
  3. Maris2020

    Maris2020 Forum-expert

    Hier ook normaal.

    Je moet inderdaad bij gewas eerst dieren aanvinken, dan daaronder kan je kiezen wat voor dieren en diervoer.
    En natuurlijk welke boerderij
     
  4. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Ik heb inmiddels een 2e symbool gevonden daar zitten de dieren etc nu in maar ik had er niets over gelezen dat er iets veranderd was voor het overige ik kan de Agaam en de Stokstaartjes nog steeds niet naar de markt brengen
    Dank Farmermikkie en Maris voor jullie reacties
     
    Laatste bewerkt: 13 Januari 2021
    farmermikkie en Maris2020 vinden dit leuk.
  5. -carrie57-

    -carrie57- Forumkenner


    Heb je wel de baharama knop geactiveerd? Dan komen alle baha-dieren tevoorschijn op de markt. o_Ok de agaam en stokstaartjes.
     
  6. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Aangezien de Dieren kant helemaal gesloten blijft en gele bloempje draait kan ik er nu niets mee ik hoop dat het door de techneuten spoedig is opgelost maar echt tevreden over het spel ben ik nog niet veel functies doen het nog steeds niet of niet goed alleen maar bloemetjes draaien Ik heb het in de laatste Cliënt als direct geprobeerd maar ook direct in Unity het maakt vrijwel geen verschil
     
    Laatste bewerkt: 13 Januari 2021
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.