Markt

Discussie in 'Help archief' gestart door Elsy, 2 Juli 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elsy

Elsy Gelegenheidsauteur

Ik zie bij veel mensen een getal achter de markt staan. Is dit een soort level?
    Level F 90, B 223, Markt??

Hoe zie ik bij welk level ik zit?

2. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Ik vrees dat je dat nu niet kunt zien maar normaal ga je naar de markt.
    Dan kijk je bij de peren .Bij de peren die aangeboden worden voor 120 bd dan kijk je of er peren zijn met een getal na de komma en dat getal is je marktnummer.Ik zit op markt 4 dan worden de peren voor 120,04 bd aangeboden. Alleen op dit moment door de aankondiging van het fruitevent kosten de peren beduidend meer en is het bij mij niet meer zichtbaar

3. fairie

fairie Commandant van het forum

Nog een aanvulling. Bij sommige is het nog op de oude manier te zien en dat is via goudblaadjes. Werkt hetzelfde als bij de peren. Ik hoop dat het er nu nog voor je in staat en anders zal je denk tot na het event moeten wachten tot de peren er weer in staan.

4. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

En dit is dus de uitleg hoe je erachter kunt komen op welke markt je zit.
    Dit heeft helemaal niets te maken met je level.
    Wanneer je bij het handelen oplet, zul je zien dat je bepaalde namen steeds weer tegenkomt.
    Je mag er geen misbruik van maken dat je weet wie bij je op de markt zitten, maar het kan handig zijn.
    Gelijk aan het begin van het spel wordt je op een markt ingedeeld en daar blijf je dan ook altijd.
    Hier is een link naar het Duitse topic met heel veel namen, zodat je misschien op die manier kunt uitzoeken op welke markt je zit.
    http://de.bigpoint.com/farmerama/board/index.php?threads/marktnummern-suche-iii.31134/

5. Elsy

Elsy Gelegenheidsauteur

Dank jullie wel voor jullie reactie. Na het fruitvent zal ik eens gaan kijken.
    Naar ik begreep kan je dit alleen zien bij de peren en het goudblaadje?

6. Tisi74

Tisi74 Forumleerling

ik word steeds uit het spel gegooit...nog meer mensen last van. Zwaar irritant:(

7. fairie

Hallo Tisi74. Je kan beter een nieuw draadje aanmaken bij de Technische vragen. Daar zullen andere spelers het eerder opmerken. Je hebt het nu in een draadje van iemand anders gezet met een heel ander onderwerp. Als je dit dan gedaan hebt dan kan je deze post weghalen.

Zelf heb ik jouw probleem niet maar snap wel dat dit er irritant is. Ik hoop wel dat je er snel vanaf bent.

Dat heb je goed begrepen dat je het alleen bij peren en goudblaadjes kan zien. Om te kijken bij goudblaadjes hoef je niet te wachten tot na het fruitevent. Voor de peren hangt het er vanaf of er al een run op geweest is. Misschien dat het op jouw markt nog wel staat. Ik heb even gekeken bij mijn markt en daar staat het bij allebei nog. Wat mij wel opviel was dat het bij de goudblaadjes achter de 200 staat (beginnen de prijzen pas mee) en bij de peren achter de 170. Hoe het op jouw markt is weet ik niet.

Laatste bewerkt: 3 Juli 2016
    Tisi74 vindt dit leuk.
  8. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

De prijzen zijn inderdaad aangepast. En ook bij mij op de markt bij de peren 170bd en de goudblaadjes 200 bd .
    Dus het is weer zichtbaar.Het zijn aanbieders die 1 stuks aanbieden en het bedrag achter de komma geeft dus je marktnummer aan .Bij mij dus peren 170,04 bd en goudblaadjes 200,04 bd.Bij jou vermoedelijk iets anders

9. fairie

Dat klopt. Ik zit op markt 24.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.