Markt

Discussie in 'Help archief' gestart door Anietje571, 17 Februari 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anietje571

Anietje571 Forumleerling

• dubbelpost samengevoegd. Klik op de ´bewerk´ knop als je iets wil toevoegen
    Ik kan op de Markt geen gewassen kopen, dit scherm laad niet. De dieren, fokdieren en de ambacht laden wel.
    Meer mensen last van?
    Anietje, 11969095

Het werkt alweer, F5 was niet voldoende, uitloggen en opnieuw inloggen wel in 2e instantie wel....

Laatst bewerkt door moderator: 17 Februari 2015
    langeveentje vindt dit leuk.
  2. bommelbij

bommelbij Regelmatige auteur

Hallo. Ik heb op de markt een wachtbij aangeboden en daarvoor mijn 10% betaald. Nu staat de wachtbij ineens weer in mijn voorraad. Iemand een idee hoe dit mogelijk is? En nee ik heb de wachtbij niet zelf terug gehaald!

3. farro

farro Forumkenner

waarschijnlijk stond die daar al enkele dagen te koop en na een zeker aantal dagen keert die terug naar je inventaris als die niet verkocht is (denk ik).

4. enk52

enk52 Levende forumlegende

• Een aanbieding kan maximaal 7 dagen op de markt blijven staan, daarna worden de goederen naar je teruggestuurd. Het marktgeld ben je wel kwijt.
    Dit komt uit de faq over de markt. Lees het nog rustig even na.
    https://board-nl.farmerama.com/index.php?threads/f-a-q-hoe-werkt-de-markt.4762/

5. bommelbij

bommelbij Regelmatige auteur

Dank je wel enk52

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.