Markt werkt traag

Discussie in 'Help archief' gestart door boogschuttert48, 9 Augustus 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boogschuttert48

boogschuttert48 Forumleerling

Als ik iets op de markt wil kopen komt het vervelende bloemetje waardoor het aangebodene al weg is. Zeer frustrerend. Kan hier iets aan worden gedaan?

2. Catje78

Catje78 Forum-ambassadeur

Heb je al geprobeerd je computer eens op te schonen? Even de browser ontdoen van cookies en cache legen. Laat daarna het spel wel even helemaal doorladen, dus geen F5 tussendoor of steeds wisselen van tabbladen.

3. Butsmuts

Butsmuts Oudgediende

Het is niet alleen de markt, wisselen van veld idem.

4. boogschuttert48

boogschuttert48 Forumleerling

Alles al geprobeerd. Rest van het spel loopt goed. Nieuwe laptop aangeschaft met voldoende geheugen etc. Alleen de markt is een drama

5. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Ik kom niet zo vaak op de markt, maar vandaag vanwege het event wel.
    Het is duidelijk een bug in het spel en heeft niet te maken met opschonen, dat heb ik ook al uitgeprobeerd.
    Het probleem is zoals nu als iedereen tegelijk aan het kopen is, wanneer iemand anders eerder klikt dan jij, krijg je tegelijk met de melding dat het produkt niet meer aanwezig is een draaiend bloemetje. Dit gaat niet meer vanzelf weg. Als je de hele markt afsluit en even wacht kan je er daarna wel opnieuw in, maar helaas zijn dan de aanbiedingen weg. Wat dus zoals vandaag heel frustrerend is als je nog net wat tekort komt om het event af te ronden.

-matthias1952- vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.