markt,verkopen

Discussie in 'Help archief' gestart door piet299, 18 Maart 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. piet299

piet299 Actieve auteur

hallo.
    ik heb een vraagje.ik wil op de markt verkopen.
    maar ik zie geen verkopen staan er achter.doe ik iets verkeerd.
    bedankt groetjes

2. robbiefarmer

robbiefarmer Forumkenner

Als je naar de markt gaat, zie je rechtsboven 'artikel aanbieden'. Daarvandaan kan je je eigen spullen verkopen.
    Lukt het zo?

3. piet299

piet299 Actieve auteur

heb ik gedaan,maar als ik naar de markt kijkt,staat er niet verkopen.
    dankje

4. robbiefarmer

robbiefarmer Forumkenner

Even proberen of ik je verder kan helpen:
    Na 'artikel aanbieden', kies je het gewas/dier/product dat je wilt verkopen door erop te klikken. Dan kun de gewenste verkoopprijs aanpassen , het aantal stuks, en hoeveel keer je dat aantal stuks wilt aanbieden. Als je dat allemaal hebt ingevuld/aangepast, klik je onderaan op 'aanbieden'.
    Waar gaat het fout bij jou?

Het lukt me niet de link van de FAQ 'hoe werkt de markt' hier te plaatsen. Misschien kan iemand anders dat doen.
    Je vindt die FAQ onder 'Spel FAQ's', bij mij op de 5e pagina van de 7.

5. bommelbij

bommelbij Regelmatige auteur

Let op ! Je moet dus zeker niet naar "eigen marktkraam". Als je zoals boven aangegeven je artikel hebt aangeboden, dan staan je artikelen op je "eigen Marktkraam". Kan eigenlijk niet misgaan.

6. piet299

piet299 Actieve auteur

dankje voor het antwoord,ik ga het proberen.

7. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Bedoel je misschien dat je op de markt je eigen artikelen ziet staan tussen of onder andere aanbiedingen zonder koopknop?
    Dat klopt dan. Je kan je eigen aanbiedingen niet kopen. Alle andere spelers zien daar wel een koopknop.

Als jij je eigen aanbiedingen van de markt wil halen ga je naar de tab 'eigen marktkraam' en daar kun je ze van de markt verwijderen.
    Je bent dan je 10% marktkosten wel kwijt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.