markt nummer

Discussie in 'Help archief' gestart door -Remy2013-, 8 Maart 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -Remy2013-

-Remy2013- Forum prof

hoe kun je eigenlijk zien op welke markt je zit ??

2. Leo.netten

Leo.netten Teller

op de markt bij goudblaadje kijken bij de prijs 88.88 daar zie je meerdere aanbiedingen van 88.88 bijvoorbeeld 4 x 14 dan is markt 14 jou markt

3. BaukeS

BaukeS Halfgod

en als het niet 4 x 14 = 56 aanbiedingen zijn?

4. bibi9999999

bibi9999999 Teller

en in mijn geval staan er diverse aanbiedingen te koop voor 88.88 en het aantal wat ze aanbieden (aantal goudblaadjes) dat is de markt waarop je zit
    In mijn geval nummer 24

5. aubry47

aubry47 Forumkoning

Bij mij bieden ze 15 stuks aan en er staan wel 35 aanbiedingen van 88,88. Dan zou ik op markt 15 zitten? Ik kan dit wel volgen, maar ik snap toch nog niet waarom dit zo is. Ik wil het graag van je aannemen, maar ik wil het wel graag snappen:) groetjes, aubry47

6. bibi9999999

bibi9999999 Teller

o_Oit zijn er spelers geweest die nieuwsgierig waren hoeveel markten er waren .....
    Deze hebben daar iets op gevonden (hoe en wat precies weet ik ook niet)
    Nu zijn er tegenwoordig spelers die weten op welke markt ze zitten en deze bieden dan goudblaadjes aan voor 88.88 en het aantal stuks is dan het marktnummer.....
    Vroeger stond er iets van swissfarmer.?. met een nummer erachter en was het nummer achter die naam je marktnummer

Op mijn markt zijn 4 verschillende spelers die voor 88.88 goudblaadjes aanbieden dan dat dan meerdere aanbiedingen per persoon Zo kan een andere speler op die manier erachter komen op welke markt ze zitten.....
    maar voor het spel maakt het niet uit je kan toch niet veranderen.....

7. aubry47

aubry47 Forumkoning

bedankt voor je uitleg, groetjes, aubry

8. copyshasta

copyshasta Grote forummeester

• De link is niet toegestaan en is bovendien kapot; daarom verwijderd

***knip***

Laatste bewerkt: 13 Maart 2015
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.