markt met maanevent gewassen?

Discussie in 'Help archief' gestart door tafeltennisster79, 24 Oktober 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. worden er ook maanevent gewasen te koop aangeboden?
    ikkan ze op de gewone markt niet vinden

2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Griezelgewassen zijn inderdaad niet op de markt te koop. ;)

3. Iefje01

Iefje01 Forumbeginner

Waar kan ik ze dan wel aanschaffen? Ik kan nu dus niet beginnen.

4. Cornelly52

Cornelly52 Forum-baron

Mag van mij zo blijven anders verliest volle maan zijn exclusiviteit;)

Leo.netten vindt dit leuk.
  5. enk52

enk52 Levende forumlegende

Als het goed is heb je een startaantal gekregen. Heb je wel je veld in de vollemaanstand staan? Dat kan via het klokje en dan op het maantje klikken. Dan krijg je de vollemaangewassen te zien als je wil zaaien. Volle maan kan alleen op de hoofdakker gespeeld worden.

6. ik denk dat ik nog heel veel manevnts moet spelen om d vleermuizenfok alleen al vrij te spelen. gewassen duren lang zeg!

7. theav71

theav71 Levende forumlegende

Als je op de markt al ambachtsproducten kan kopen dan zou je griezelwild kunnen kopen. Daar mee gaan je gewassen 20% sneller en als je dan ook nog wac eet (+2 gewassen per veldje) dan gaat het al een stuk sneller.

8. bedankt maar deze zijn heel duur ;)

9. OkkieTrooy

OkkieTrooy Teller

Het klopt dat deze duur zijn. Logisch omdat je er veel voor moet doen om ze te verkrijgen. Soms zijn ambachtsproducten een cadeau bij een event of quest en soms ook bij draai in de molen.

Het enige wat er op zit is geduld te hebben en ondertussen hard te werken aan de andere quests en veel te levelen. Je kunt dan op een gegeven moment zelf ambachtsproducten maken.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.