mandjes kopen

Discussie in 'Help archief' gestart door annigjen, 13 Maart 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Het valt mij de laatste tijd op dat het steeds langer duurt als je een mandje koopt, dat de de spullen krijgt. Ik heb net een mandje gekocht dol op manden. Ben al bijna een half uur aan het in en uitloggen. Maar nog niets binnen. Terwijl het geld gelijk van de rekening afgeschreven wordt. Dan krijg ik een melding, u bent niet ingelogd.
    Als ik boodschappen bij de winkel koop en ik betaal, zegt de kassière ook niet gaat u eerst maar een half uur op een bankje zitten. Voordat u de spullen mee krijgt. Ik krijg het dan gelijk mee en zo hoort het>:(

2. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Dan zou ik uitloggen dmv het kruisje rechtsboven nog even proberen (dus niet alleen spel verversen), als je na opnieuw inloggen de aangekochte goederen nog niet ziet graag ticket naar support sturen zodat we mee kunnen kijken waar de inhoud van het mandje naar toe is gegaan.

3. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Dank je wel Klaartjuh. Dit heb ik gedaan en inmiddels zijn de manden binnen

4. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Gelukkig maar, veel plezier met het event :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.