mammoetboom '2'

Discussie in 'Overig archief' gestart door Wendie, 4 Februari 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wendie

Wendie Forumbewoner

Ik lees net in het andere draadje over de mammoetboom:

'als ik het goed begrijp komt dit niet meer terug'

waar heeft deze persoon dat dan uit moeten halen? Ik hoor dit nu voor het eerst
    erg jammer hoor want steeds als ik nu een prut-boom uit de stekjes krijg (99.9% van de tijd) denk ik steeds maar weer: ach ja, ik gooi hem straks wel in de trein... maar dat kan ik dus ook al op mijn buik schrijven?

waarom gaat dit event niet meer terugkomen?

edit:
    ben me eens de tijd gaan nemen om dat boekwerk van de managers in de OA te gaan lezen en dan kom ik een 'antwoord' op mijn vraag tegen, namelijk :

Helaas zou het terug laten keren van deze upgrades en speciale bomen de speleconomie negatief beïnvloeden, wat op de lange duur weer problemen zou veroorzaken.

Ik weet dat ik niet dezelfde tekens tig keer achter elkaar mag gebruiken, maar het liefst zou ik 100 ? willen neerkalken ...

wat? dat is dus een uitleg waar ik compleet niks van snap ... de speleconomie wordt negatief beinvloed ?? snap er geen biet van

Laatste bewerkt: 4 Februari 2016
  2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Zie deze nieuwsbrief waar het in staat.
    https://board-nl.farmerama.com/inde...van-de-community-managers-januari-2016.19793/

3. Wendie

Wendie Forumbewoner

4. theav71

theav71 Levende forumlegende

Hoe meer super, suzi en turbomest spelers zelf kunnen maken in het spel hoe minder BP hier van verkoopt. Spelers gebruiken de supermest ook om dropitems sneller bij elkaar te krijgen dus verkopen ze ook deze minder en mandjes hebben veel ook niet nodig omdat ze genoeg super en suzi mest hebben om de eventgewassen snel bij elkaar te krijgen. BP heeft natuurlijk wel inkomsten nodig om het spel te kunnen laten draaien.

Het probleem dat er meer aanbod op de markt komt betwijfel ik want de mammoetbomen duren ook aardig lang en in die tijd kan je natuurlijk niks anders op die plekken verbouwen. En de meeste supermest zal bij veel spelers gebruikt worden voor de rozen, prei of anjers. Op mijn markt zijn die even goed nog duur.

5. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Ik denk ook dat het om het eerste deel draait. En net als bij de mentorschool geeft dit een oneerlijk verschil wat ze niet kunnen maken.
    Net als bij de mentorschool hoor ik bij de groep gelukkigen, maar ik kan niet zeggen dat ik het leuk vind voor de groep die de kans niet heeft gehad.

6. Wendie

Wendie Forumbewoner

ik heb er zelf ook even over nagdacht en kwam inderdaad tot de conclusie dat BP dan minder zou verdienen aan SM, STM enz

en inderdaad, zoals hierboven al wordt aangegeven hebben we natuurlijk wel veel SM nodig om uberhaupt nog een event te halen tegenwoordig.

moet met zoiets eigen altijd wel weer denken aan de tijd dat het buff-systeem op de schop ging, met als uitgangspunt dat het voor beginnende boeren zo aantrekkelijk werd met events omdat ze die door het oude buffsysteem niet makkelijk konden spelen.
    maar helaas is die achterliggende gedachte compleet verdwenen want tegenwoordig is voor een beginnende boer een event alleen al door de enorme hoeveelheid DI vaak niet te halen. dus dan moet wel SM aangeschaft worden en als je dan wat bomen hebt, inderdaad ja, dan harkt BP daar minder centjes uit .... o_O

7. miekekoning

miekekoning Veteraan

De oorspronkelijke vraag over het vinden van de plaats van de aankondiging is beantwoord.
    Om jullie nog de gelegenheid te geven om er verder over te praten heb ik het draadje even verplaatst.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.