mammoetbomen

Discussie in 'Help archief' gestart door fensie01, 17 April 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fensie01

fensie01 Doorzetter

Hallo zou het een optie zijn om ooit wegens gebrek op de velden. Tenminste bij mij bedoel ik dan, de mammoetbomen om te vormen tot normale bomen. Leuk het kopen van menagerie's en zo. Maar Farmerama staat bekend om het kunnen spelen "gratis". Niet iedereen kan maar gewoon tulpenguldens kopen. Daarom mijn verzoek. groeten en veel speelplezier allemaal.

-matthias1952- vindt dit leuk.
  2. Bert48

Bert48 Forumbeginner

om gratis te spelen hoeven de mammoetbomen niet te worden veranderd, ik ben blij met deze bomen

fensie01 vindt dit leuk.
  3. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

het zou idd leuk zijn mochten ze kleiner gemaakt worden naar 1x1 veldjes.
    maar, het zijn dan ook mammoets.

fensie01 vindt dit leuk.
  4. fensie01

fensie01 Doorzetter

Het gaat mij erom dat na 10 jaar spelen ik echt ruimte te kort kom.....vandaar.

5. fensie01

fensie01 Doorzetter

Ja het zijn ook pracht bomen maar ik moet ze nu echt weg laten voor velden... helaas. :p

6. hendrika73

hendrika73 Commandant van het forum

Het zijn inderdaad mooie bomen maar er af halen voor ruimte doe ik niet. Die SM en suzi is toch mooi meegenomen. Ik heb er 4 staan dan maar wat minder stallen/veldjes.
    Het zou wel wat zijn om sterren in te wisselen voor een arboretum speciaal voor mammoetbomen.

fensie01 vindt dit leuk.
  7. fensie01

fensie01 Doorzetter

Ja dat zou ook mooi zijn !

hendrika73 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.