makkelijker maken

Discussie in 'Overig archief' gestart door sidonieke, 17 Januari 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sidonieke

sidonieke Forumleerling

zou het niet mogelijk zijn om het wat makkelijker te maken ik kan zelf geen event of questen meer doen omdat ik de meeste dingen niet heb plus het is onduidelijker geworden welke dieren of bomen ik heb of nog niet.
    ik moet er anders voor betalen of wachten tot lvl 110..
    de meeste halen dat echt niet meer hoor..
    het is niet meer leuk aan het worden.

2. miekekoning

miekekoning Veteraan

Dit is niet echt de plek hiervoor het is meer iets voor de klaagmuur dan voor de update en ideeën plek.
    Ik zal dan later ook een slotje plaatsen op dit draadje.

Wel is het zo dat bp zowel beginnende spelers als spelers in hoge levels een uitdaging wil geven.
    Het is een spel waarin keuzes maken een grote rol spelen en dat moeten ook de spelers in hogere levels. Wanneer je niet het doel neemt om alle events en questen te behalen maar slechts een deel dan zijn je doelen behapbaar.

Ikzelf heb ooit de keuze gemaakt om zo snel mogelijk heel veel bd te hebben. Eerst een ton, toen een miljoen, toen 100 miljoen en nu is mijn doel 500 miljoen.
    En daardoor verkoop ik dus meer producten, dieren en (boom)gewassen die nieuw zijn als ik die te pakken heb weten te krijgen.
    Questen blijven daarom bij mij gewoon langer liggen. Pas als iedereen klaar is en de prijzen kelderen ga ik daarmee aan de slag.

Maar van iemand anders weet ik dat ze het doel heeft zo snel mogelijk de questen af te maken en koopt daarom juist alle nieuwe spullen op. Om dan weer een beetje BD te krijgen is voor haar een sport.

Je kan ook denken aan doelen als: de boom vrijspelen, level up gaan, zoveel mogelijk gouden bananen of sterren verzamelen, hoog in de top 1000 komen of de top 100 van de boeren zonder gekochte tg en nog heel veel meer.

Oftewel probeer niet weg te zakken in alle mogelijkheden die het spel bied en kijkt naar wat voor jou mogelijk is. Doelen kun je altijd weer bijstellen.

babs5610, hendrika73, vinc051 en 4 anderen vinden dit leuk.
  3. sidonieke

sidonieke Forumleerling

in elke questen en eventen staan er nu de nieuwe dieren en bomen in dus het is onmogelijk om die te behalen die zijn alleen beschikbaar als je ze koopt zo heb ik alle questen open staan kopen op de markt lukt niet wan tdie gaan per lvl beschikbaar.
    zoals kiwistal voer maken met lauweren gaat niet want ik moet wachten op lvl 100 en kopen kan ook niet want die komen beschikbaar als ik dat lvl heb bereikt dierenvoer juist het zelfde zo is dat met verschillende dingen.
    er blijven nieuwe dieren en bomen uitkomen maar de lagere lvl lopen vast.
    als het zo voort gaat stop ik er gewoon mee.

4. miekekoning

miekekoning Veteraan

Het is zeker niet zo dat in alle questen nieuwe dieren, bomen of gewassen nodig zijn.
    Dierenvoeding kan je kopen zodra je het level hebt wat je nodig hebt om het dier te krijgen en niet de benodigdheden voor het maken van het voer.

Het is heel jammer dat je er zo over denkt maar adviseer je wel om mijn vorige posting nog eens te lezen en op zoek te gaan naar een doel wat voor jou het spel weer leuk maakt.

Voor nu doe ik een slotje op dit draadje omdat het niet echt een idee is.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.