mailadres

Discussie in 'Help archief' gestart door -vrouwke-, 11 November 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -vrouwke-

-vrouwke- Forumbeginner

Ik heb een nieuwe provider, dus een ander email adres. Hoe verander ik dit, of wie kan mij hierbij helpen?

2. AN_dv1

AN_dv1 Forumleerling

bestaat je oude adres nog?
    ZO JA dan kan dit via mijn account 2e blokje rechtsboven dan 2e van rechts. je krijgt een mail op je oude adres om deze wijziging te bevestigen. ZO NEE dan moet je een berichtl naar support sturen met je nieuwe mail adres je inlog naam en ID nummer een kopie van je ID en je rekeningnummer meesturen.

Laatste bewerkt: 11 November 2015
  3. lovely

lovely Forummeester

Wat is de reden van het feit dat support je rekeningnummer moet weten?

4. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Ik heb ook begrepen dat je een bericht naar support moet sturen met je spelersnaam en spelers-ID, en dat deze dan vragen om een aantal gegevens waardoor ze zekerheid hebben dat het je account betreft.
    Dat daarvoor gegevens van je persoonlijke ID of rekeningnummer nodig zijn, heb ik niet eerder gehoord. Maar support kan er AN_dv1 om gevraagd hebben. Wanneer je wel betalingen hebt gedaan, is het nog belangrijker dat je account niet met medewerking van support wordt gehackt en is je rekeningnummer bekend.

Maar -vrouwke- , ik neem aan dat je meer email op je oude adres krijgt, en die nog wel een tijdje kunt inzien, eventueel via webmail, en dan kun je dus je email makkelijk wijzigen hier in het spel, zoals AN_dv1 heeft uitgelegd.

5. -vrouwke-

-vrouwke- Forumbeginner

ik kreeg nog nooit mail van farmerama ,oude email adres is niet meer in gebruik, kan ik niet meer op,
    bedankt voor jullie tips, ik ga er morgen mee aan de slag!

6. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Het draadje is al gesloten maar hier wil ik nog wel op reageren.

Het gebeurd inderdaad wel dat we om een rekeningnummer vragen via support maar alleen het rekeningnummer waarmee ooit betalingen zijn gedaan op dat account. Dus een rekeningnummer wat we sowieso al zouden kunnen zien. Voor de rest hebben wij uiteraard geen belang om rekeningnummers te weten, in dit geval gaat het alleen om een 'bewijs' dat desbetreffende account echt van de speler is die ons dit vraagt op support.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.