mail

Discussie in 'Help archief' gestart door popje4, 8 December 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. popje4

popje4 Levende forumlegende

vraagje ik wil mijn wachtwoord veranderen.
    nu krijg ik als ik nieuwe invoer een bericht dat er naar mijn mail een link is gestuurd echter komt daar niks binnen.....ook wil ik mail mail adres aanpassen maar ook dat lukt niet wat doe ik niet goed??

2. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Denk niet dat je iets fout doet want dat kan niet zomaar , denk dat je ticket moet sturen en dat ze je dan wel
    uitleggen wat je moet doen.

3. popje4

ja maar als ik een ticket stuur gaat t antwoord naar een mailadres wat niet meer bestaat vandaar dat ik het wou aanpassen...

4. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Dat vermoeden had ik al , is zeker een adres wat je nooit meer gebruikt.

popje4 vindt dit leuk.
  5. hulst

hulst Levende forumlegende

Is het misschien een idee om in het ticket je huidige email adres te vermelden zodat ze het antwoord daar naartoe kunnen sturen?
    Ik weet niet of dat mogelijk is hoor.........

6. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Zo lezende staat je account gekoppeld aan het mailadres wat niet meer bestaat, als je daar echt niks meer mee kan dan is enige weg ticket sturen.
    Je kan nieuwe mailadres er in zetten (anders sturen wij hem inderdaad automatisch naar het oude adres). Je kan de algemene support benaderen en dan zetten wij je ticket door naar iemand die daar over gaat.

popje4 vindt dit leuk.
  7. popje4

oke dank je wel ga t proberen....

nou heb ticket gestuurd met daarin mijn nieuwe mail adres en kreeg reactie zo ene standaard bericht maar...das mooi komt het wel over...toch...

Laatste bewerkt: 8 December 2021
  8. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Zat opeens te bedenken, je had onlangs ook ticket gestuurd over iets anders. Had je daar dan wel het antwoord op kunnen lezen?

popje4 vindt dit leuk.
  9. popje4

nee klopt heb daar dus geen antwoord op gehad of misschien wel maar niet kunnen lezen....maar nu krijg ik wel antwoord maar sorry hoor wat een absurde vragen....ik moet een copy van id opsturen ...bewijs van betalingen...schriftelijke verklaring van mijn emailprovider.....ja hoe dan allemaal...echt sorry hoor maar als ik in het spel dingen koop dan word er ook niet gevraagd naar mijn id en ik ben echt popje4 al ruim 11 jaar...maar dit alles alleen omdat mijn wachtwoord veranderd moet worden..pfff speel ook al zo lang onder zelfde id nummer volgens mij tja....jammer want wachtwoord veranderen is eigenlijk wel een must...waarom zo moeilijk??

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.