Mail

Discussie in 'Overig archief' gestart door farmermikkie, 9 Augustus 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Please describe the Farmerama universe for us.
    It feels...

    seriouslighthearted
    maturefamily friendly
    lawfulanarchic
    calmurgent
    cheerfulgrim
    secureunsafe
    peacefuldangerous
    darkbright
    Als feedback bedoeld: als je een enquête onder de spelers van een boerderijspelletje houdt, en je vraagt of je het farmerama universum (wat dat dan ook al moge betekenen) meer lawful (rechtmatig) of anarchic (anarchistisch) vindt, dan haak ik dus af.

    Dit is toch geen vraag over een spelletje?
    Als ze serieus feedback willen, zullen ze een betere enquête moeten maken. Dit voelt voor mij als een net -of nog niet eens- afgestudeerde stagiair, die interessant probeert te doen door rare vragen te stellen. Hiermee krijg je niet alleen minder feedback, maar ook onbetrouwbare feedback.

    Ik heb tot nu toe braaf de enquêtes ingevuld, ik ben zeker bereid te helpen door feedback te geven. Maar niet op deze manier.
     
    janniekwak, HofvanDromen en harm-jan70 vinden dit leuk.
  2. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    o_Ok een vraag over de mail zit er willekeur wie hem krijgt
    Ik heb op 1 mailadres 2 accounts lopen. Ik krijg 2 uitnodigingen maar beide op hetzelfde account
    zelfde naamstelling zeg maar hallo stoutje9
     
  3. thea1963

    thea1963 Forum freak

    tja BP neem zijn spelers al een tijdje niet meer serieus, en dan nu 6 van de 7 absurde vragen (in het engels), alleen vraag 1 was een normale.

    Vraag me af of het spel nog omgezet wordt van flash naar Unity daar hoor je helemaal niks meer over -.-

    Iedereen heeft die mail 2 keer gehad ;)
     
    harm-jan70 vindt dit leuk.
  4. copyshasta

    copyshasta Grote forummeester

    En het mooie is je wordt bij vraag 5/7 gecontroleerd of je vraag 2/7 wel serieus hebt aangestipt,

    deze 2 vragen zijn namelijk exact hetzelfde.
     
    farmermikkie, HofvanDromen en harm-jan70 vinden dit leuk.
  5. -Pillow_

    -Pillow_ Forumkoning

    Hier is het lekker rustig, ik heb nog nooit een enquete mogen ontvangen.
    Geloof dat ik daar nu heel blij van word als ik dit zo lees.
     
    Laatste bewerkt: 9 Augustus 2019
  6. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Ik heb de vraagstelling maar afgevoerd want het is gekkenwerk.
    Als dat de kwaliteit is van het designers team dan begrijp ik waarom er niet naar spelers wordt geluisterd
     
    HofvanDromen en harm-jan70 vinden dit leuk.
  7. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    Nee hoor, de tweede vraag gaat over Farmarama algemeen en de vijfde vraag specifiek over de teksten die bij queesten en events staan.
    Ik denk dat er opmerkingen zijn geweest over kwaliteit en nut en noodzaak en dat er inderdaad nu een stagiair hier zijn afstudeerproject van mag maken.

    Grappig trouwens dat men vraag 1 normaal vind, daar word ik dan weer gek van. Deze vraag (NPS) krijg je tegenwoordig overal en altijd. En ik vind hem nog al grofmazig om beleid op te bepalen, vandaar waarschijnlijk de vervolgvragen
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.