Mail

Discussie in 'Help archief' gestart door HofvanDromen, 9 Augustus 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemorgen,

Waarom krijgt Hofje en de Hofjes Dametjes een mail van BP in het Engels ?
    Waarbij ze ook nog zeggen dat ze mijn feedback zeer op prijs stellen ?
    Euhm ze weten allang hoe Hofje over bepaalde zaken denkt, dacht ik zo .....

Ze weten ook best dat Hofje een Hollandse is ... Waarom dan geen mail in het Hollands?

Sintra98 en harm-jan70 vinden dit leuk.
  2. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Omdat de afdeling Narketing (niet Farmerama) meent dat er genoeg Belgische en Nederlandse spelers Engels zodanig beheersen dat de respons uit deze landen afdoende is om een beeld te hebben van wat spelers in deze landen denken aangaande de gestelde vragen.

3. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Ik kreeg de mail ook, maar voor een account dat allang niet meer actief is.
    Ik spreek toch aardig engels, maar bij vraag 2 de enquête weer afgebroken. Ik ga toch echt niet moeite doen om woorden op te zoeken om een enquête te kunnen invullen.
    Their loss, not mine.

Sintra98, HofvanDromen en harm-jan70 vinden dit leuk.
  4. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Heb ondertussen al 2 :eek: Mails per account gekregen.
    Dan heb die afdeling Marketing nog heul wat te leren ... vind Hofje :oops:... Vind niet correct, dat ik een Hollands spel en forum heb en dan maar net wat mikkie ook schrijft, de Engelse goede bewoordingen moet gaan zoeken.
    We mogen dan wel in hun ogen een kleine groep zijn ... Maar wel graag serieus dan ook behandelen.
    Door die Marketing afdeling dan he.

Sintra98 en harm-jan70 vinden dit leuk.
  5. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Bij het woordje marketing ga ik meestal al stuiteren..xD

Daar dit enkel tot doel dient tot de verkoop van producten, of diensten te bevorderen. Stuiteren doe ik helemaal als het zoals Ron schrijft," de enquete niet door Farmerama zelf" wordt afgezonden. Feitelijk worden de email adressen dus doorgeven, verkocht aan een derde bedrijf.

Niet netjes!

Edit:

Even in de mail gekeken, had hem zelfs dubbel in de mail. Wat mij meer verbaasde en wat niet in lijn staat met wat Ron eerder schreef is dat de mail wel is afgezonden onder de farmeraanse vlag nl: farmerama@newsletter.bigpoint.com>

Idem geldt voor de url van de enquete: https://bpresearch.asks-questions.c...d/553233/newtest/Y/lang/en?gamename=Farmerama

Laatste bewerkt: 9 Augustus 2019
    Sintra98, hwjstolwijk en HofvanDromen vinden dit leuk.
  6. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Farmerama is gewoon onderdeel van BigPoint dus geen onzin ophangen. Er wordt niks aan derden verkocht.
    Je contract is met Bigpoint en die gebruikt je gegevens om haar product, in casu Farmerama, te verbeteren.
    Deze keer via een enquête waar je wel of niet aan kan meedoen.

Aangezien de vraag door mij beantwoord is sluit ik dit draadje.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.